De Danske Vægtkonsulenter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.455 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. oktober 2008

lonemus

Inspireret af Pia's indlæg med sin flotte veninde, der har tabt 45 kilo, kom jeg til at tænke på, om I andre har prøvet DDV??

Har du prøvet den Pia?

Jeg har før været på den, men syntes den er meget svær at følge, fordi alt er meget ekstremt. Der er mange "ikke-må"!!
Den gang jeg fulgte den, havde jeg det bedre med min krop, end nogensinde før...jeg følte mig rigtig godt tilpas. Desværre gik jeg bare ind i det med den forkerte holdning til det hele, nemlig at det var en kur der bare skulle overstås.

Jeg syntes egentlig DDV's principper er rigtig fornuftige og alt er meget varieret.
Det sætter sa absolut tankerne i gang, når man ser et sådan flot resultat!

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2008

lonemus

Er der virkelig slet ingen der følger eller har fulgt DDV??

Syntes bare jeg huskede, der var!!

Øv...

Anmeld

26. oktober 2008

Pia.

Nej desværre ikke Lone - kender kun til det igennem Pia, ellers kender jeg ikke nogen... - det jeg godt kan lide ved det er at det ikke er en kur men en kostomlægning - så det er resten af livet ... - selvfølgelig skal man ikke fortsætte med at veje sin mad, men bare lære at leve efter det...

Knus Pia

Anmeld

26. oktober 2008

lonemus

Nej desværre ikke Lone - kender kun til det igennem Pia, ellers kender jeg ikke nogen... - det jeg godt kan lide ved det er at det ikke er en kur men en kostomlægning - så det er resten af livet ... - selvfølgelig skal man ikke fortsætte med at veje sin mad, men bare lære at leve efter det...

Knus Pia

Ja, det er ofte bare drønsvært at holde det bagefter....jeg har tabt mig mange gange - den ene gang på DDV, men har ikke kunnet holde det!!

Lone

Anmeld

26. oktober 2008

Pia.

lonemus skriver:

Ja, det er ofte bare drønsvært at holde det bagefter....jeg har tabt mig mange gange - den ene gang på DDV, men har ikke kunnet holde det!!

Lone

Ja det er det jo desværre med alle de kure/kostomlægninger... det bliver en kamp for livet...

Knus Pia.

Anmeld

26. oktober 2008

Susan1978

Jeg har engang for mange år siden fulgt DDV og tabte mig også lidt..

men jeg kan bare ikke med deres meget skema lagte mad og man skal have lever og fisk og man skal have og man må ikke få osv osv.,.. det duer jeg ikke til...

jeg er meget mere til WW, hvis jeg skal noget. Dem har jeg tabt 12 kilo med, inden jeg skulle mamareduceres.

Men pt kører jeg mit eget show..

Anmeld

26. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
lonemus skriver:

Er der virkelig slet ingen der følger eller har fulgt DDV??

Syntes bare jeg huskede, der var!!

Øv...

hejsa,

jo jeg har og gik fra 92,3 kg til 69,7 Jeg bruger stadig nogle af principperne, men kan ikke helt tage mig sammen til den store omgang

Anmeld

27. oktober 2008

miver

Jeg har gået hos DDV 2 gange med gode (staves) resutat begge gange ,men her sidste gang stoppede jeg før tid kørte desværre tør i alle de grønsager (og synes det er mange penge hver uge især når man som mig ikke lige pt har så meget rygrad og det er jo ikke fedt at få afvide man har taget på ) ,men hvis man holder sig til programet et det rigtig godt .

Jeg skal prøve nu med min veninde at hver fredag vejer vi os og tager billede af vægten (smiler) og sender det til hinanden ,men vil bare prøve at spise sundt (groft,grønt, frugt ) ,håber det kan sætte motivationen lidt igang
Mie

Anmeld

27. oktober 2008

twinboys

Hej jeg har og tabte da også 9 kg... Da jeg så stadig var igang, blev mine drenge indlagt på børneafd. og så kunne jeg ikke få alle de grøntsager, de siger man skal spise ... Vi var indlagt ca. 2 mdr. og kiloene kom på igen dog kun 5kg... Startede så op igen efter indlægelsen men var ved at brække mig i alle de grøntsager... Og så det med at man skal spise en gang lever om ugen eller en af deres leverpostej og bare det at skulle spise så meget leverpostej ja det sad helt oppe i halsen på mig...

Når man blev inviteret ud til venner for at spise og vi skulle have kylling og den dag skulle man have kød, ja så var hele kuren ødelagt...

Mange er holdt hos vægtkonsulenterne og går nu hos ww... Og de siger alle sammen det samme...

WW havde vægtkonsulenternes program først, da de så fandt en anden smart måde at tabe sig, solgte de det gamle program til vægtkonsulenterne...

Så der er jo nok en grund til at ww ikke vil have det program mere og solgte det videre...

Majbritt der starter hos ww idag...

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

miver skriver:

Jeg har gået hos DDV 2 gange med gode (staves) resutat begge gange ,men her sidste gang stoppede jeg før tid kørte desværre tør i alle de grønsager (og synes det er mange penge hver uge især når man som mig ikke lige pt har så meget rygrad og det er jo ikke fedt at få afvide man har taget på ) ,men hvis man holder sig til programet et det rigtig godt .

Jeg skal prøve nu med min veninde at hver fredag vejer vi os og tager billede af vægten (smiler) og sender det til hinanden ,men vil bare prøve at spise sundt (groft,grønt, frugt ) ,håber det kan sætte motivationen lidt igang
Mie

Den måde tror jeg også er meget mere holdbar...vægtvogterne og konsulenterne er super gode pengemaskiner og mange tager på igen.
Jeg tror på det bedste og mest holdbare resultat opnåes hvis man selv finder lige netop den måde at spise på og leve, som masser til ens eget temperament og livsstil.
Held og lykke...
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.