Jeg skal altså lige vise jer min mave! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

piadas

Nicolinesmor170510 skriver:

Hihi, sjov ide..

Kunne ellers være sjovt, hvis du var gået i fødsel samme dag og med det maleri på maven..

Hæhæ, ja det snakkede vi også om! De ville nok have kigget noget, hvis jeg troppede op på fødegangen med maleri på maven!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Diana...

EJ PIA hvor er den bare mega fed. Ej jeg er da røv misundelig sådan ville jeg da også have malet min. Træls man ikke skal være gravid igen he he. 

Anmeld

15. april 2011

CA

Hvor fint Pia! 

Martins søster malede også på min mave(som du sikkert har set i albummet) og vi tænkte også lidt over, hvad de mon ville sige, hvis jeg gik i fødsel. Næste gang vi skal være gravide synes jeg gruppen skal mødes og male på maver sammen, så ka vi ta fællesbillede

...for vi blir jo gravide på samme tid igen, ik?  

Anmeld

15. april 2011

Happiness

Hvor er det godt lavet

Kan være det sætter gang i den lille i maven Håber ihvertfald snart at du får din baby i armene!

Anmeld

15. april 2011

NoName

ei hvor fint altså.

super ide, og sødt at JM havde tid til at lave det.

Anmeld

15. april 2011

LenaJohansen

hvor er det fedt lavet

Anmeld

15. april 2011

Kruse90

det er da så flot
Sød jordemoder at hun ville gør det.
Det ser jo helt fantastisk ud

Anmeld

15. april 2011

piadas

Diana... skriver:

EJ PIA hvor er den bare mega fed. Ej jeg er da røv misundelig sådan ville jeg da også have malet min. Træls man ikke skal være gravid igen he he. 

Så må du jo få nr. 3, så du også kan prøve det!

Anmeld

15. april 2011

Diana...

piadas skriver:

Så må du jo få nr. 3, så du også kan prøve det!

Ha ha NEJ 

Anmeld

15. april 2011

piadas

Carina87 skriver:

Hvor fint Pia! 

Martins søster malede også på min mave(som du sikkert har set i albummet) og vi tænkte også lidt over, hvad de mon ville sige, hvis jeg gik i fødsel. Næste gang vi skal være gravide synes jeg gruppen skal mødes og male på maver sammen, så ka vi ta fællesbillede

...for vi blir jo gravide på samme tid igen, ik?  

Ja, det er rigtigt! Tænk hvis vi var gået i fødsel på samme dag....de ville have kigget noget på Viborg Sygehus, hvis vi var kommet med vores malede maver!

Jo, jo, I skal bare huske at sige til et års tid, før I går i gang igen, så vi kan tyvstarte - vi er jo ikke så hurtige til at lave børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.