Jeg skal altså lige vise jer min mave! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.272 visninger
26 svar
0 synes godt om
15. april 2011

piadas

Er den ikke sej?!!

Det er min jordemoderveninde, der malede på min mave, da jeg var gået 8 dage over. Vi blev enige om, at nu når Ida aldrig gad ud alligevel, kunne hun male, hvordan hun lå derinde, så det kunne blive lidt mere realistisk, og vi heller ikke blev i tvivl om, at der rent faktisk var en baby derinde!

PS: Beklager morgenhåret og trætheden i øjnene, men jeg havde lige ligget ned i 45 minutter, mens hun malede på min mave!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Lou87

piadas skriver:

Er den ikke sej?!!

Det er min jordemoderveninde, der malede på min mave, da jeg var gået 8 dage over. Vi blev enige om, at nu når Ida aldrig gad ud alligevel, kunne hun male, hvordan hun lå derinde, så det kunne blive lidt mere realistisk, og vi heller ikke blev i tvivl om, at der rent faktisk var en baby derinde!

PS: Beklager morgenhåret og trætheden i øjnene, men jeg havde lige ligget ned i 45 minutter, mens hun malede på min mave!

Hvor er den fiiin
Sjov ide

Anmeld

15. april 2011

Janni.

Sej mave 

Anmeld

15. april 2011

MorTilMalene

synes godt om...

det er da for sejt...

Anmeld

15. april 2011

twinny

skønne billeder...

sjov ide...

Anmeld

15. april 2011

piadas

Lou87 skriver:

Hvor er den fiiin
Sjov ide

Ja, ik'?! Og det er bare ganske almindelig vandfarve, som ungerne maler med, så det gik bare af første gang, jeg var i bad derefter.

Anmeld

15. april 2011

MorEllen

Helt vilt sejt!! Næste gang jeg går rundt med stor mave vil jeg også ha et sådan fint maleri på den!!!

Anmeld

15. april 2011

mamalicious

SUPER SMUK........ og helt fantastisk idè !!

Anmeld

15. april 2011

Bare mig..

Hihi, sjov ide..

Kunne ellers være sjovt, hvis du var gået i fødsel samme dag og med det maleri på maven..

Anmeld

15. april 2011

piadas

Ja, det var bare supergodt, og jeg er glad for, at hun malede det!  Vores to store børn synes også det var fedt - det var som om, det blev mere virkeligt for dem, at der rent faktisk var en baby derinde!

Hun har en tidligere kollega, som er begyndt at male på gravides maver, og så selvfølgelig tager penge for det. Hun lever vist mere eller mindre af det! Det ser selvfølgelig endnu bedre ud, end min mave, men jeg synes alligevel, det er meget godt klaret, nu når det var første gang, min veninde prøvede det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.