Når ungen leger med computeren...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. oktober 2008

Nadi

..så går der helt ged i den!! Oliver har formået i et kort øjeblik af uopmærksomhed at fucke computeren helt op. Så når man går på nettet så kommer www. -linj ikke frem så man skal google sig ind på de sider man skal ind på. Rimelig belastende, så er der ikke nogel computer nørder/hajer der kan hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2008

Mie A

prøv at trykke på F11

Anmeld

26. oktober 2008

Nadi

Hvor er du sej!!!!

Nu ser det jo straks meget bedre ud! TUSIND TAK

Anmeld

26. oktober 2008

Mie A

Det var så lidt.
Dejligt at det virkede....

Anmeld

26. oktober 2008

ka li ja

hvad betyder f 11 knappen?

Anmeld

26. oktober 2008

Nadi

ka li ja skriver:

hvad betyder f 11 knappen?

f 11 = funktion 11

Den har forskellige egenskaber alt afhængig af hvilket program det bruges i

Anmeld

26. oktober 2008

Tynen

De unger, altså!
Kan huske Stella et splitsekund hamrende hænderne i tastaturet og alligevel formåede at fucke compen så meget op at jeg ikke kunne skrive Ø, Æ og Å i lang tid

Anmeld

26. oktober 2008

Nadi

Tynen skriver:

De unger, altså!
Kan huske Stella et splitsekund hamrende hænderne i tastaturet og alligevel formåede at fucke compen så meget op at jeg ikke kunne skrive Ø, Æ og Å i lang tid

De kan abre lave rav i den!! Jeg forventer at Ollie en dag får sendt et meget uforstående indlæg afsted på et tidspunkt, syens tit er jeg ude for at knægten får mig lokket væk fra commen og 2 sek efter står han selv ved den og taster livligt!

Anmeld

27. oktober 2008

Monica

I en lang peride virkede batteriet til vores bærbare ikke, tænkte ikke over at det kunne være Gustav..... Lars købte et nyt, men det hjalp heller ikke... Men pludselig efter at prins pilfinger IGEN havde haft fat i computeren igen, så virkede begge batterier...

Han vil SÅ gerne hjælpe med at skrive...

Anmeld

27. oktober 2008

Kaufie

William fårmår også de mærkeligste ting med vores computer... Og vupti er der åbnet 17 programmer - sekundet efter er den på vej i Stand By....

Mon det er W-s skyld min tlf også af og til opører sig undeligt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.