Latifa´s hjerte ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

mama09

Bondepigen skriver:

Puha lyt til Mette. Hun lyder meget klog på området. Men kan sagtens sætte mig ind i din nervøsitet. Jeg selv ville heller ikke kunne lade være. Håber de finder ud af at lægen tager fejl, og at
Latifas hjerte er helt perfekt!

Tak - ja det gør jeg også beroligede mig da også lidt ved at læse hendes svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

mama09

Kan godt forstå du bliver vildt bekymret,men vil da lige fortælle at min lillebror er født 3½ for tidligt.Han havde en mislyd ved hjertet i mange år,og gik til kontrol.Det var aldrig noget der generede ham,og pludselig var den væk.

Så skulle det værste ske,og der er noget,kan det altså gå i sig selv igen når hun bliver ældre.

Held og lykke med det hele

okay tak.. håber jeg også..

Bare svært for en som mig som aner intet om hjerter

Men tak for dit svar...

Anmeld

15. april 2011

<3

Kender intet til det andet end som de andre siger at hvis Latifa er frisk og rørig så skal du ikke bekymre dig. Det ville være noget andet hvis hun nemt blev forpustet, blålig om læberne eller havde manglende energi...

Men et knus skal du have!

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

mama09 skriver:

Tak for din historie....

Underligt du bliver forpustet så let  men du har jo lært at leve med det

Synes også selv det er utroligt at jeg bliver så forpustet over ingenting... 

Anmeld

15. april 2011

mama09

Skouboe skriver:

Jeg ved godt at man som mor straks ser 117 skrækscenarier, men prøv at kigge på din datter... Når hun har krudt i bleen på den måde, er det nok ikke så slemt

Jeg har en mislyd ved hjertet, der stammer fra en utæt hjerteklap (jeg har haft en infektion, som lægerne ikke opdagede) og selvom den gør at jeg skal til 117 undersøgelser i forbindelse med graviditet, betyder den bare at jeg skal ud og sige hej til den flinke overlæge og hans scanner hvert 2. År på Herlev. Det tager 15 minutter og det er bare for en sikkerheds skyld.

Jeg har i mange år fået antibiotika forebyggende ved tandlæge osv, men det fik jeg at vide da jeg var gravid med Silja at det gør man ikke mere.

Jeg får ingen medicin og har ingen gener efter jeg flyttede fra 4 sal på nørrebro. Større mængder trapper skal jeg tage langsomt, så jeg kan få pulsen med op, ellers er der ingen gener.Jeg er enig med Mette i at hvis det var alvorligt, ville hun være syg af det.

ja okay tak..

Nu kan jeg ligesom læse mig frem til det er meget "normalt" og at du har levet med det..

Men man tænker nemlig bare straks ÅHH SHIT!

Men i sgu skønne herinde, for er virkelig meget mere rolig nu

Anmeld

15. april 2011

mama09

sarahb skriver:

Aiiii Søde. Sikke en træls besked at få...
Meeeen Slå koldt vand i blodet for som sagt er der mange der har det og lever i bedste velgående.
Latifa er en sej pige og der er sikkert ingen ting, men kan godt forstå du er nervøs og der er sgu lang tid til juni

ja skisme skide lang tid til.. men ja jeg prøver at chill lidt..

Anmeld

15. april 2011

mama09

TbCp skriver:

Min venindes datter har været igennem samme undersøgelser... Og forstår godt du bliver nervøs over det!!!

Hun fik at vide at det højst sandsynligt voksede sammen af sig selv jo ældre hendes datter blev.

Det er jo godt de er obs på det, men det må ikke være sjovt at skulle vente så længe på at få klar besked Har du ikke mulighed for at ringe derud og bede dem sige til hvis de får et afbud....

Man kan kun ringe man - ons. så ringer med det samme  mandag!!

For ja det er lang tid at vente, selv hvis der er noget eller ej..

puhaaaaaaaaaaaa

Anmeld

15. april 2011

mama09

Kirle skriver:

Kender intet til det andet end som de andre siger at hvis Latifa er frisk og rørig så skal du ikke bekymre dig. Det ville være noget andet hvis hun nemt blev forpustet, blålig om læberne eller havde manglende energi...

Men et knus skal du have!

ja og det gør hun ikke - hun er giga hyper

Men alligevel kommer tankerne...

men prøver, tak

Anmeld

15. april 2011

mama09

MoarJ skriver:

Synes også selv det er utroligt at jeg bliver så forpustet over ingenting... 

og der er ikke mere de kan undersøge?

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

mama09 skriver:

og der er ikke mere de kan undersøge?

Nej de vil ikke gøre mere, når der ikke er noget med hjertet mere.. At jeg bliver forpustet er ikke noget jeg tænker i situationerne... Kun når kæresten siger, hold da op du er forpustet... Selv under vores privatlege... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.