Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lone H. skriver: Det vil jeg hellere en gerne søde
Det vil jeg hellere en gerne søde
Weee.. Kunne godt bruge en størrelse eller 2 større.. Kan du undvære det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Fru Aagaard skriver: Jeg havde en lille A skål før jeg blev gravid, og under graviditeten og imens jeg ammede og stadig den dag idag - er de vokset ca. 2 til 3 str. , alt efter mærke Det da skønt
Jeg havde en lille A skål før jeg blev gravid, og under graviditeten og imens jeg ammede og stadig den dag idag - er de vokset ca. 2 til 3 str. , alt efter mærke
Det da skønt
MissGeoh skriver: Weee.. Kunne godt bruge en størrelse eller 2 større.. Kan du undvære det?
Lone H. skriver: Ja vil gerne ned i en F så du må få alt det der fylder fra F og op efter
Ja vil gerne ned i en F så du må få alt det der fylder fra F og op efter
Wuuhu.. Jeg har kun en B..
Lone H. skriver: Kan jeg godt forstå , ved Mig er det bare en smertehelvede pga min ryg ikke kan holde til det
Kan jeg godt forstå , ved Mig er det bare en smertehelvede pga min ryg ikke kan holde til det
Jamen det jo også en helt andet situation, at du har smerter ved at de er så store, det må være træls
Øv..
MissGeoh skriver: Wuuhu.. Jeg har kun en B..
Fru Aagaard skriver: Jamen det jo også en helt andet situation, at du har smerter ved at de er så store, det må være træls Øv..
Lone H. skriver: så tager vi bare sammen ind og bliver opereret så siger vi bare de kan tage mit fyld og sætte i dine istedet for at du få implantater i
så tager vi bare sammen ind og bliver opereret så siger vi bare de kan tage mit fyld og sætte i dine istedet for at du få implantater i
Jaaa, det kunne være sejt..
ej øv ville også ønske mine var blevet større, da jeg blev gravid var jeg en str C da jeg ammede var jeg en C/D og efter jeg stoppede med at amme blev jeg en B øv jeg savner mine amme bryster
Sådan er det også her. Troede man fik små bryster efter endt gravidtitet og amning, men NEJ!!!!!! Her er de også et nummer større end før
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128