Bryster igen ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.506 visninger
19 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. april 2011

LRJ

Nu har der godt nok været meget om bryster på det sidste og sidder nu og tænker om der er andre end der har oplevet noget lign det jeg har

Mine bryster var en G/H før graviditeten, Og under voksede til en H/I og mens jeg ammede I/J og 3 mdr efter det sidste mælk var væk, faldt de til F/G/H Og nu et år efter jeg har født er alle mine BHér for små selv mine ammeBH'er... Andre der har oplevet det,? Jeg er ikke gravid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

MissGeoh

Årh, du må da godt lige dele med mig da.. :O

Anmeld

15. april 2011

LRJ

MissGeoh skriver:

Årh, du må da godt lige dele med mig da.. :O

Det vil jeg hellere en gerne søde

Anmeld

15. april 2011

Halbschön

Mine er også større nu end de var under amning og før graviditeten havde en H før og nu en J..

Anmeld

15. april 2011

Kofoed.

Blærenumse, hehe.

Men nej, sjovt nok

Anmeld

15. april 2011

Mikkel's mor <3

Lone H. skriver:

Nu har der godt nok været meget om bryster på det sidste og sidder nu og tænker om der er andre end der har oplevet noget lign det jeg har

Mine bryster var en G/H før graviditeten, Og under voksede til en H/I og mens jeg ammede I/J og 3 mdr efter det sidste mælk var væk, faldt de til F/G/H Og nu et år efter jeg har født er alle mine BHér for små selv mine ammeBH'er... Andre der har oplevet det,? Jeg er ikke gravid..

jamen hey så vil jeg glæde mig til at der er gået et år
ej jeg ved ikke hvorfor, lidt underligt at de bliver større, syntes altid man har hørt det modsatte..

Anmeld

15. april 2011

LRJ

R&N skriver:

Mine er også større nu end de var under amning og før graviditeten havde en H før og nu en J..

Ved du hvorfor de vokser så meget pludselig ??

Anmeld

15. april 2011

LRJ

Kofoed33 skriver:

Blærenumse, hehe.

Men nej, sjovt nok

sys ikke det er sjovt, tænk på de smerter jeg har i forvejen

Dine skal nok os blive MEGET større

Anmeld

15. april 2011

LRJ

Jennifer skriver:

jamen hey så vil jeg glæde mig til at der er gået et år
ej jeg ved ikke hvorfor, lidt underligt at de bliver større, syntes altid man har hørt det modsatte..

Ja har os altid hørt at man får mindre bryster, og det var de jo os blevet og Pludselig er de bare større

Anmeld

15. april 2011

Fru Aagaard

Jeg havde en lille A skål før jeg blev gravid, og under graviditeten og imens jeg ammede og stadig den dag idag - er de vokset ca. 2 til 3 str. , alt efter mærke

Det da skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.