IHHH kan ikke finde ud af det cyklus - lidt ulækker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. april 2011

Anonym trådstarter

Nu har manden og jeg valgt at prøve og vi er derfor stoppede på p-piller, idag er det 30 dage siden sidste mens. start og i nat blødte jeg rimelig meget og tænkte min mens er kommet jeg tager derfor tampon i og da jeg skifter dne her til morgen så er der kun brunligt udflåd på - ingen blod- dette er sket en gang før efter sidste mens. og nu er jeg på barn bund hvoerfor bløder jeg held vildt men kun 1 gang og efter toilet besøget så er der åbenbart ikke emre blod kun lidt brunligt udflåd - kan jo ikke finde ud af min cyklus - ihh hjælp mig piger!!

Ano - FDS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Carrie75

Det kan tage lang tid før din krop finder tilbage til sin normale cyklus.

Det tog mig 4 mdr. fra p-pille stop til jeg havde ægløsning.. Havde dog regelmæssig mens. men på 34, 33 og 32 og til sidst på 28 dage..

Anmeld

15. april 2011

Anonym trådstarter

Carrie75 skriver:

Det kan tage lang tid før din krop finder tilbage til sin normale cyklus.

Det tog mig 4 mdr. fra p-pille stop til jeg havde ægløsning.. Havde dog regelmæssig mens. men på 34, 33 og 32 og til sidst på 28 dage..

hold da op ja okay... så det betyder vel også jeg ikke kan blive gravid før? ikke godt... vi har nemlig kun givet det et x antal måneder at forsøge i!

Anmeld

17. april 2011

Carrie75

Du kan blive gravid så snart du har ægløsning.. Det kan du teste ved at købe test, og så tjekke de 5-8 dage midt i din cyklus..

Held og lykke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.