Øhmmm hvor får man lige fat i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

TbCp

anna-jonas skriver:

Smiler....................den dame er ikke tabt bag en vogn. Du må lægge hovedet i blød, og finde en kreativ løsning, Tina.........

Det bliver jeg nødt til!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

<3

Det er da også megasnyd de ikke lige findes... Der er stensikkert et marked for dem

min søn er jo til pigetingene... Og har forelsket sig flere gange i piget tøj, pigesko og pigestøvler og han får dem altså. Jeg har to gange sagt nej, til en blomstret jumsuit og til lyserøde sandaler med prinsesser på... Der var jeg bange for at han ville blive stigmatiseret i bvh... Men nu er det jo sandaltid igen så nu bliver det spændende hvad han vil have

Synes at Liva lyder som en fantastisk pige!

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Kirle skriver:

Det er da også megasnyd de ikke lige findes... Der er stensikkert et marked for dem

min søn er jo til pigetingene... Og har forelsket sig flere gange i piget tøj, pigesko og pigestøvler og han får dem altså. Jeg har to gange sagt nej, til en blomstret jumsuit og til lyserøde sandaler med prinsesser på... Der var jeg bange for at han ville blive stigmatiseret i bvh... Men nu er det jo sandaltid igen så nu bliver det spændende hvad han vil have

Synes at Liva lyder som en fantastisk pige!

Heh Det er sjovt for Livas bedste legekammerat i børnehaven, Marcus, hans yndligsfarver er lille og lyserød. Til legetøjsdag kom Liva med en traktor og han havde tuscher med, så de supplere hinanden meget godt de to

Det er måske også nemmere at give efter for at en pige får en "drenge-bluse" eller lign. på end at give sin dreng en lyserød bluse med palietter på

Anmeld

15. april 2011

<3

TbCp skriver:

Heh Det er sjovt for Livas bedste legekammerat i børnehaven, Marcus, hans yndligsfarver er lille og lyserød. Til legetøjsdag kom Liva med en traktor og han havde tuscher med, så de supplere hinanden meget godt de to

Det er måske også nemmere at give efter for at en pige får en "drenge-bluse" eller lign. på end at give sin dreng en lyserød bluse med palietter på

Det er det desværre! Meget kønsdiskrimerende... Ligesom det her :

http://www.thedailyshow.com/watch/wed-april-13-2011/toemageddon-2011---this-little-piggy-went-to-hell?xrs=share_copy

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Liva snakkede om igår at hun gerne ville have sandaler og det skal hun jo også have.... Jeg spørger hende hvilken farve de skal være og de skal være lilla! For det er hendes yndlingsfarve..... OG de skal være med Spiderman på
Øhhhmmm hvor er det nu lige man køber nogle lilla sandaler med spiderman???

Hun har da vist sin helt egen stil den lille madamme!!!

Jeg googlede.... 

Måske der kan findes noget her? 

http://www.2-kids.dk/catalog/index.php?cPath=307

Anmeld

15. april 2011

TbCp

MoarJ skriver:

Jeg googlede.... 

Måske der kan findes noget her? 

http://www.2-kids.dk/catalog/index.php?cPath=307

Uh ja der var der ihvertfald nogle med spiderman, godt nok er de jo ikke lilla, men måske hun kan lokkes

Anmeld

15. april 2011

Mira0911

TbCp skriver:

Uh ja der var der ihvertfald nogle med spiderman, godt nok er de jo ikke lilla, men måske hun kan lokkes

Ja mon ikke.... 

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Kirle skriver:

Det er det desværre! Meget kønsdiskrimerende... Ligesom det her :

http://www.thedailyshow.com/watch/wed-april-13-2011/toemageddon-2011---this-little-piggy-went-to-hell?xrs=share_copy

OMG!!!!!

Anmeld

15. april 2011

<3

TbCp skriver:

OMG!!!!!

Nemlig!!! Iflg dem vil vi to være direkte kønforstyrrende elementer for vores børn... ??! Vildt at de er frigide i USA...

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Kirle skriver:

Nemlig!!! Iflg dem vil vi to være direkte kønforstyrrende elementer for vores børn... ??! Vildt at de er frigide i USA...

Jamen hvad sker der i deres hoveder???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.