Øhmmm hvor får man lige fat i det???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.252 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. april 2011

TbCp

Liva snakkede om igår at hun gerne ville have sandaler og det skal hun jo også have.... Jeg spørger hende hvilken farve de skal være og de skal være lilla! For det er hendes yndlingsfarve..... OG de skal være med Spiderman på
Øhhhmmm hvor er det nu lige man køber nogle lilla sandaler med spiderman???

Hun har da vist sin helt egen stil den lille madamme!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Liva snakkede om igår at hun gerne ville have sandaler og det skal hun jo også have.... Jeg spørger hende hvilken farve de skal være og de skal være lilla! For det er hendes yndlingsfarve..... OG de skal være med Spiderman på

Det er da osse uretfærdigt at de kun fås i drengefarver, måske der sidder en lille dreng og gerne vil have blå sandaler med prinsesser på... Hrumpf, altså

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Det er da osse uretfærdigt at de kun fås i drengefarver, måske der sidder en lille dreng og gerne vil have blå sandaler med prinsesser på... Hrumpf, altså

Jamen det er det bare!!!

Men Liva kom nu medt et meget godt forslag.... for vi kunne jo bare sætter spiderman-klistermærker på sandalerne

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Jamen det er det bare!!!

Men Liva kom nu medt et meget godt forslag.... for vi kunne jo bare sætter spiderman-klistermærker på sandalerne

Ja, hun er i hvert fald ikke dum...

Ellers må mor jo i gang med en tusch...

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Bondepigen skriver:

Ja, hun er i hvert fald ikke dum...

Ellers må mor jo i gang med en tusch...

Yiiakks det ville vist bare ødelægge sandalerne hvis jeg begyndte at tegne på dem ....

Men min lillebror er drøngod til at tegne, så det kunne være han skulle have opgaven

Anmeld

15. april 2011

Bondepigen

TbCp skriver:

Yiiakks det ville vist bare ødelægge sandalerne hvis jeg begyndte at tegne på dem ....

Men min lillebror er drøngod til at tegne, så det kunne være han skulle have opgaven

Haha, ja tænkte faktisk osse på din lillebror, for synes jeg kan mindes at han har lavet noget graffiti værk på nogle af Livas sko...

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Bondepigen skriver:

Haha, ja tænkte faktisk osse på din lillebror, for synes jeg kan mindes at han har lavet noget graffiti værk på nogle af Livas sko...

Det er nemlig rigtigt

Anmeld

15. april 2011

Vinker

TbCp skriver:

hihi, ja nogengange er det der dreng/pige lidt for firkantet. Hvem siger at Spiderman kun er for drenge?

Vil give Liva ret, der burde helt sikkert være lilla sandaler med Spiderman på!!! Kom så lige ind i kampen ;)

Men frisk er hun med ideen om klistermærker

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Vinker skriver:

hihi, ja nogengange er det der dreng/pige lidt for firkantet. Hvem siger at Spiderman kun er for drenge?

Vil give Liva ret, der burde helt sikkert være lilla sandaler med Spiderman på!!! Kom så lige ind i kampen

Men frisk er hun med ideen om klistermærker

Ja det er faktisk forfærdeligt at det skal være sådan!

Den anden dag kom Liva hjem og snakkede noget om pigefarver og drengefarver... og vi forsøger ellers netop at opdrage hende til at alle kan alt og bruge alt og alle farver er til alle osv osv.... Men det smitter jo af fra de ældre børn i børnehaven.... skide ærgeligt!

Anmeld

15. april 2011

anna-jonas

Smiler....................den dame er ikke tabt bag en vogn. Du må lægge hovedet i blød, og finde en kreativ løsning, Tina.........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.