14 dage over tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Anonym trådstarter

hvad sker der med min krop??? er gået 14 dage over tid, har negative teste, og INGEN tegn på mens.. hvad skal jeg snart gøre og tro

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Kofoed.

Har du reglmæssig cyklus eller er du lige stoppe på p-pille eller lign.?

Anmeld

14. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

hvad sker der med min krop??? er gået 14 dage over tid, har negative teste, og INGEN tegn på mens.. hvad skal jeg snart gøre og tro

:/ træls.. måske skulle du ringe til lægen?

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Misselbek skriver:

:/ træls.. måske skulle du ringe til lægen?

ja det har jeg osse tænkt på.. men går jo hele tiden og håber på en positiv test eller at min mens kommer.. synes bare at 14 dage er lang tid

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Har du reglmæssig cyklus eller er du lige stoppe på p-pille eller lign.?

stoppede på p piller for et år siden.. og har haft nogenlunde normal cyklus efter jeg fødte sidst.. har altid haft mens omkring den 1.. derfor synes jeg det her er meget mærkeligt.. kan det være fordi jeg så meget ønsker at blive gravid, at min krop spiller mig et puds

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

stoppede på p piller for et år siden.. og har haft nogenlunde normal cyklus efter jeg fødte sidst.. har altid haft mens omkring den 1.. derfor synes jeg det her er meget mærkeligt.. kan det være fordi jeg så meget ønsker at blive gravid, at min krop spiller mig et puds

Det kan det, men det kan også være så meget andet, så hvis den normalt er nogenlunde reglmæssig, vil jeg kontante lægen, bare for at være sikker på, at du ikke fejler noget eller at en lille spire drille dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.