fridag med moar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

merle2010

linselouise skriver:

Ja hvis jeg ikke havde et arbejde ville jeg da holde min søn hjemme ind i mellem men han har bestemt også godt af at få brugt krudten i vuggestuen! Min mand er selvstændig og har sommetider fri og de gange hvor han har haft fri og jeg har været hjemme grundet sygdom der har vores dreng været i vuggestue alligevel så mor og far har kunne få en pause.

jeg kan godt forstå at man er brugt overpå en lang arbejdsdag.. og trænger til lidt alenetid.. sådan har jeg det osse nogengange, især hvis hun har været hjemme en hel uge pågrund af sygdom eller lignende.. de har jo som du siger godt af at få brugt lidt krudt i vuggestuen... men osse godt af noget kvalitetstid med mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

L.J.L

merle2010 skriver:

jeg kan godt forstå at man er brugt overpå en lang arbejdsdag.. og trænger til lidt alenetid.. sådan har jeg det osse nogengange, især hvis hun har været hjemme en hel uge pågrund af sygdom eller lignende.. de har jo som du siger godt af at få brugt lidt krudt i vuggestuen... men osse godt af noget kvalitetstid med mor

Helt sikkert så er det godt vi har weekenderne

Anmeld

14. april 2011

muzen

jep jeg går desværre hjemme, så her har M meget tid en eller 2 fridage om ugen :-)

han har mindst en fri dag om ugen

Anmeld

14. april 2011

Laulund87

Jeg går hjemme så Maria kan sagtens have fridage, så sent som i tirsdags Ellers har hun korte dage og er hun træt eller lidt pylret, holder hun bare fri.

Det er dejligt med den mulighed

Anmeld

14. april 2011

Mor-til-asta-09

merle2010 skriver:

har idag holdt den lille hjemme fra vuggestue, og gud hvor har vi hygget os.. har bare leget hygget, hørt musik, spist sammen og rigtig været sammen.. holder i nogengange jeres børn hjemme bare for at hygge med dem?? eller er jeg den eneste

Du kan tro hun bliver holdt hjemme engang imellem

Synes det er så hyggeligt at man kan vågne stille og roligt, se lidt tegnefilm, spise morgenmad osv osv... rigtig hyggeligt...

Anmeld

14. april 2011

merle2010

Laulund87 skriver:

Jeg går hjemme så Maria kan sagtens have fridage, så sent som i tirsdags Ellers har hun korte dage og er hun træt eller lidt pylret, holder hun bare fri.

Det er dejligt med den mulighed

ja det er skønt med den mulighed.. synes sku det er hårdt når de små starter i institution.. og hvis man alligevel går hjemme, kan man da ligeså godt hygge med de små engang imellem.. min datter holder i hvert fald 1 eller 2 fridage om ugen.. hun har været rigtig sløj efter hun startede i vuggestue, så hvis hun bare er det mindste sløj, så bliver hun hjemme der er ikke noget ved at være sløj og i vuggestue..

Anmeld

15. april 2011

Laulund87

merle2010 skriver:

ja det er skønt med den mulighed.. synes sku det er hårdt når de små starter i institution.. og hvis man alligevel går hjemme, kan man da ligeså godt hygge med de små engang imellem.. min datter holder i hvert fald 1 eller 2 fridage om ugen.. hun har været rigtig sløj efter hun startede i vuggestue, så hvis hun bare er det mindste sløj, så bliver hun hjemme der er ikke noget ved at være sløj og i vuggestue..

Jeg er også bare vildt glad for at vi har den mulighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.