fridag med moar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. april 2011

merle2010

har idag holdt den lille hjemme fra vuggestue, og gud hvor har vi hygget os.. har bare leget hygget, hørt musik, spist sammen og rigtig været sammen.. holder i nogengange jeres børn hjemme bare for at hygge med dem?? eller er jeg den eneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Maise

ORK ja mand. så sover vi længe, altså hun kommer ind om morgenen og puter og sover gange kan hun sove videre 1-2 timer. så hygger vi med spise og leg. så gør vi os klar og tager ud og leger på legeplads, eller handler eller besøger veninde eller lign.

men nyder også at have lidt fri når hun er i vuggestue, selvom de fleste dage går med rengøring, handle og lign.

Anmeld

14. april 2011

klmf

Jeg har skæve arbejdstider, så har ofte hverdagsfridage - og holder helst lillemanden derhjemme lige så snart jeg kan! Hele april er en lang afholdelse af restferie, så han har maks været afsted 4 dage indtil nu i april.

Kan godt nogen gange mærke, den der med 'jamen, går han så ikke glip af al det der foregår i dagplejen'-holdning - men den køber jeg ikke, når man er så lille, så er hjemme ved mor det bedste, dagplejen er en 2.plads

Anmeld

14. april 2011

merle2010

lotchen skriver:

Jeg har skæve arbejdstider, så har ofte hverdagsfridage - og holder helst lillemanden derhjemme lige så snart jeg kan! Hele april er en lang afholdelse af restferie, så han har maks været afsted 4 dage indtil nu i april.

Kan godt nogen gange mærke, den der med 'jamen, går han så ikke glip af al det der foregår i dagplejen'-holdning - men den køber jeg ikke, når man er så lille, så er hjemme ved mor det bedste, dagplejen er en 2.plads

sådan har jeg det osse min lille pige har det da bedst hos sin moar.. hun var osse været meget hjemme sidan hun startede.. men mest pågrund af sygdom, eller fordi jeg havde lyst til at holde hende hjemme.. jeg har hjemmestudie, så kan selv prioritere mit arbejde.. så kan sagtens holde en fridag med lillepigen.. er osse så dum til at aflevere hende om morgenen.. hun kommer altid først i vuggestue ved 10 tiden, da mor da lige skal spise med hende og lege lidt og sådan.. åååhhh hvem der bare havde barsel og gik hjemme endnu.. suk

Anmeld

14. april 2011

L.J.L

Nej vi arbejder begge fuldtid så her har vi ikke mulighed for den luksus desværre

Anmeld

14. april 2011

klmf

merle2010 skriver:

sådan har jeg det osse min lille pige har det da bedst hos sin moar.. hun var osse været meget hjemme sidan hun startede.. men mest pågrund af sygdom, eller fordi jeg havde lyst til at holde hende hjemme.. jeg har hjemmestudie, så kan selv prioritere mit arbejde.. så kan sagtens holde en fridag med lillepigen.. er osse så dum til at aflevere hende om morgenen.. hun kommer altid først i vuggestue ved 10 tiden, da mor da lige skal spise med hende og lege lidt og sådan.. åååhhh hvem der bare havde barsel og gik hjemme endnu.. suk

Lige præcis Jeg glæder mig bare til den næste barsel

Anmeld

14. april 2011

merle2010

linselouise skriver:

Nej vi arbejder begge fuldtid så her har vi ikke mulighed for den luksus desværre

men hvis i havde muligheden, så ville i vel gøre det?? bare engang imellem 

Anmeld

14. april 2011

merle2010

lotchen skriver:

Lige præcis Jeg glæder mig bare til den næste barsel

det gør jeg godt nok osse.. det bliver skønt.. der er ikke noget bedre end at gå hjemme med sin elskede baby.. ville sku gerne gå hjemme med min datter endnu.. men det rækker pengene sku ikke til desværre

Anmeld

14. april 2011

saxa

Her mens jeg er på barsel er Yasmin hjemme HVER fredag.. Hun kan ligeså godt nyde godt af det mens jeg ikke arbejder.. Hun har desuden også været hjemme idag- det ville hun gerne

Anmeld

14. april 2011

L.J.L

merle2010 skriver:

men hvis i havde muligheden, så ville i vel gøre det?? bare engang imellem 

Ja hvis jeg ikke havde et arbejde ville jeg da holde min søn hjemme ind i mellem men han har bestemt også godt af at få brugt krudten i vuggestuen! Min mand er selvstændig og har sommetider fri og de gange hvor han har haft fri og jeg har været hjemme grundet sygdom der har vores dreng været i vuggestue alligevel så mor og far har kunne få en pause.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.