Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laulund87 skriver: Yikes, vand i næsen er bare ubehageligt
Yikes, vand i næsen er bare ubehageligt
Jeg spruttede også noget!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ida. skriver: du skal lade være at stikke næsen så langt frem
du skal lade være at stikke næsen så langt frem
Blllaaaahhh
Vingummien skriver: kender godt de dage
kender godt de dage
TbCp skriver: Ja igår aftes skulle jeg lige vise Carsten billedet af den lækre kage Milka havde smidt på nettet.... jeg forsøger at holde mig fra den slags pt. og ville lade som om jeg spiste computeren.... hvilket så resulterede i at skærmen klappede sammen, ned i hovedet på mig så jeg fik et ordentlig hak i tuden I dag skulle jeg så lige tage min middagspille, ville bare tage den med vand direkte fra vandhanen. Så jeg lægger hovedet på skrå under hanen og tænder så vandet.... og får det hele direkte ind i næsen!!! Hvor var det lige jeg havde lagt min hjerne, for den er da vist ikke så forfærdelig meget i brug de dage her.... godt det snart er weekend...
Ja igår aftes skulle jeg lige vise Carsten billedet af den lækre kage Milka havde smidt på nettet.... jeg forsøger at holde mig fra den slags pt. og ville lade som om jeg spiste computeren.... hvilket så resulterede i at skærmen klappede sammen, ned i hovedet på mig så jeg fik et ordentlig hak i tuden
I dag skulle jeg så lige tage min middagspille, ville bare tage den med vand direkte fra vandhanen. Så jeg lægger hovedet på skrå under hanen og tænder så vandet.... og får det hele direkte ind i næsen!!!
Hvor var det lige jeg havde lagt min hjerne, for den er da vist ikke så forfærdelig meget i brug de dage her.... godt det snart er weekend...
Tina min skat, du lyder lige så klodset som mig
Åh den stakkels næse! hvis det er nogen trøst så render jeg også rundt med hovedet under armen i disse dage... Jeg giver sukkerstoppet skylden. Kan godt mærke min krop er på detox...
Men hold da op hvor er du altså herlig!
Vinker skriver: Tina min skat, du lyder lige så klodset som mig
Tina "Fedtmule" Rasmussen det er mig
Kirle skriver: Åh den stakkels næse! hvis det er nogen trøst så render jeg også rundt med hovedet under armen i disse dage... Jeg giver sukkerstoppet skylden. Kan godt mærke min krop er på detox... Men hold da op hvor er du altså herlig!
Det MÅ det da være
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128