Hvor har jeg lige gjort af hjernen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. april 2011

TbCp

Ja igår aftes skulle jeg lige vise Carsten billedet af den lækre kage Milka havde smidt på nettet.... jeg forsøger at holde mig fra den slags pt. og ville lade som om jeg spiste computeren.... hvilket så resulterede i at skærmen klappede sammen, ned i hovedet på mig så jeg fik et ordentlig hak i tuden

I dag skulle jeg så lige tage min middagspille, ville bare tage den med vand direkte fra vandhanen. Så jeg lægger hovedet på skrå under hanen og tænder så vandet.... og får det hele direkte ind i næsen!!!

Hvor var det lige jeg havde lagt min hjerne, for den er da vist ikke så forfærdelig meget i brug de dage her....
godt det snart er weekend...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Barbamama

Ha ha ha ha  Godt så!

Anmeld

14. april 2011

KWL

TbCp skriver:

Ja igår aftes skulle jeg lige vise Carsten billedet af den lækre kage Milka havde smidt på nettet.... jeg forsøger at holde mig fra den slags pt. og ville lade som om jeg spiste computeren.... hvilket så resulterede i at skærmen klappede sammen, ned i hovedet på mig så jeg fik et ordentlig hak i tuden

I dag skulle jeg så lige tage min middagspille, ville bare tage den med vand direkte fra vandhanen. Så jeg lægger hovedet på skrå under hanen og tænder så vandet.... og får det hele direkte ind i næsen!!!

Hvor var det lige jeg havde lagt min hjerne, for den er da vist ikke så forfærdelig meget i brug de dage her....
godt det snart er weekend...

FNIS!  Altså Tina

Anmeld

14. april 2011

JustAnotherName

Åh Tina   Du er fandme så herlig, din tosse! Tak for grinet

Anmeld

14. april 2011

Laulund87

Yikes, vand i næsen er bare ubehageligt

Anmeld

14. april 2011

Ida.

du skal lade være at stikke næsen så langt frem

Anmeld

14. april 2011

Vingummien

kender godt de dage

Anmeld

15. april 2011

TbCp

michella80 skriver:

Ha ha ha ha  Godt så!

Anmeld

15. april 2011

TbCp

Kristinewl skriver:

FNIS!  Altså Tina

Anmeld

15. april 2011

TbCp

JustAnotherName skriver:

Åh Tina   Du er fandme så herlig, din tosse! Tak for grinet

Velbekomme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.