Og apropos tøj til barnedåben...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Sofia

Mettemus skriver:

I får lige et billede af en træt model/påklædningsdukke, som lider under af hans mor bare liiiiige skal se om de nye bukser passer

ihh han er fin, jeg har lige set bukserne i Kiddo i dag, hvor kan man dog bruge mange penge i den butik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Mettemus

Sofia skriver:

ihh han er fin, jeg har lige set bukserne i Kiddo i dag, hvor kan man dog bruge mange penge i den butik

Det er nemlig en LIVSFARLIG butik! Elsker også Urban Elk som man kan få derinde... desværre mangler Laurits ikke tøj lige i øjeblikket så jeg har ikke rigtig nogen undskyldning for at bruge penge derinde

Fik Alfred en lille ting?

Anmeld

15. april 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Det er nemlig en LIVSFARLIG butik! Elsker også Urban Elk som man kan få derinde... desværre mangler Laurits ikke tøj lige i øjeblikket så jeg har ikke rigtig nogen undskyldning for at bruge penge derinde

Fik Alfred en lille ting?

Nej jeg skrev bare nogle ting ned jeg ønsker mig til dåben - eller Alfred ønsker sig Men fandt en fin lille sommerdragt til ham, dog i h&m, den kunne jeg godt få råd til. Forresten, jeg sender lige en sms, vi har fået flere penge på hånden - boligstøtte - tror du må klage over jeres!

Anmeld

15. april 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Nej jeg skrev bare nogle ting ned jeg ønsker mig til dåben - eller Alfred ønsker sig Men fandt en fin lille sommerdragt til ham, dog i h&m, den kunne jeg godt få råd til. Forresten, jeg sender lige en sms, vi har fået flere penge på hånden - boligstøtte - tror du må klage over jeres!

Ah, god ide! Har i sat dato for dåb? Tak for sms btw

Anmeld

15. april 2011

Sofia

Mettemus skriver:

Ah, god ide! Har i sat dato for dåb? Tak for sms btw

Ja det bliver den 19. juni!Og så skal vi holde noget for vores venner den 3. juli. Så til selve dåben bliver det kun familien. Glæder mig! Nu er der heller ikke længe til jeres :-)

Anmeld

15. april 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Ja det bliver den 19. juni!Og så skal vi holde noget for vores venner den 3. juli. Så til selve dåben bliver det kun familien. Glæder mig! Nu er der heller ikke længe til jeres :-)

God ide, vores plan er at gøre det samme. Noget rundbold og picknic-agtigt for vennerne til sommer og så kun familie d. 24. Nej det er nemlig lige om lidt. Er lidt nervøs - det er første gang vi holder sådan noget stort noget alene. Og så skal det endda være hjemme ved mine forældre med mad ude fra, så hvad er det lige jeg er nervøs for??? Men det bliver en dejlig dag, jeg glæder mig også rigtig meget!

Hvor skal i være og hvor stor er familien?

Anmeld

17. april 2011

Kløver

er mest til den hvide

Anmeld

17. april 2011

Sofia

Mettemus skriver:

God ide, vores plan er at gøre det samme. Noget rundbold og picknic-agtigt for vennerne til sommer og så kun familie d. 24. Nej det er nemlig lige om lidt. Er lidt nervøs - det er første gang vi holder sådan noget stort noget alene. Og så skal det endda være hjemme ved mine forældre med mad ude fra, så hvad er det lige jeg er nervøs for??? Men det bliver en dejlig dag, jeg glæder mig også rigtig meget!

Hvor skal i være og hvor stor er familien?

Ser først din besked nu Det bliver kun den nærmeste familie til selve dåben, en 15-20 stykker tror jeg, og så inviterer vi omkring 30 til venne-dåben Det ser ud til at blive super godt vejr til jeres barnedåb, skønt!!! Det hele skal nok gå så fint.

Anmeld

17. april 2011

AA10

Hvor er han bare fin han er virkelig så sød seriøst

Anmeld

17. april 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Ser først din besked nu Det bliver kun den nærmeste familie til selve dåben, en 15-20 stykker tror jeg, og så inviterer vi omkring 30 til venne-dåben Det ser ud til at blive super godt vejr til jeres barnedåb, skønt!!! Det hele skal nok gå så fint.

Ih, det lyder også hyggeligt - glæder mig til at se billeder fra Alfreds store dag.

Ja vi får vist rigtig godt vejr - men det havde vi jo også bestilt/lovet Vi er jo som sagt taget hjem, så nu skal det sidste bare planlægges og ordnes. Om en uge er det hele overstået - det er sjovt at tænke på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.