Og apropos tøj til barnedåben...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Mettemus

DK skriver:

BTW hvor har du købt de lækre bukser? Sådan nogle vil vi da også have!

De er købt i Look at Me men har også fundet dem i den der lækre butik i Frederiksgade hvor vi var inde for et stykke tid siden og som jeg lige nu ikke kan huske hvad hedder.

De er rigtig lækre i kvaliteten og ikke for tykke, så de bliver ubehagelige at have på når man skal gå fra arm til arm en hel dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Mettemus

Sofia skriver:

Den hvide trøje Det er så fint! Og er ikke til stribe-mix, synes det er bedst med ensfarvet... ihh hvor bliver han lækker jeg glæder mig til at se billeder af ham i det.

Nej jeg er nemlig også i tvivl om, om jeg er til stribe på stribe - især i hver sin retning...

Hmmmm

Anmeld

14. april 2011

DK

Mettemus skriver:

De er købt i Look at Me men har også fundet dem i den der lækre butik i Frederiksgade hvor vi var inde for et stykke tid siden og som jeg lige nu ikke kan huske hvad hedder.

De er rigtig lækre i kvaliteten og ikke for tykke, så de bliver ubehagelige at have på når man skal gå fra arm til arm en hel dag

Uhh must haves! Dem vi har er i str. 62, så kunne jo liiige købe nogen i str. 68 eller 74 som han kan bruge til sommer!  Det må jeg kigge efter d. 26!

Anmeld

14. april 2011

Mettemus

I får lige et billede af en træt model/påklædningsdukke, som lider under af hans mor bare liiiiige skal se om de nye bukser passer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2011

Mettemus

DK skriver:

Uhh must haves! Dem vi har er i str. 62, så kunne jo liiige købe nogen i str. 68 eller 74 som han kan bruge til sommer!  Det må jeg kigge efter d. 26!

Do it, do it! Der er jo også børnepenge liiiii'e om lidt

Anmeld

14. april 2011

AnneBJ

Mettemus skriver:

I får lige et billede af en træt model/påklædningsdukke, som lider under af hans mor bare liiiiige skal se om de nye bukser passer

Han er SÅ lækker!

Anmeld

14. april 2011

piadas

Super billede!

Jeg synes også helt klart den hvide trøje er bedst! Jeg har nok et eller andet med, at så længe babyer er så små, og det er svært at se, om det er drenge eller piger, kan jeg bedst lide at klæde dem i de farver, der er "normale" drengefarver og det samme med piger.

Anmeld

14. april 2011

Nadia&Daniel

DK skriver:

Jeg er med på den hvide trøje!  Sååå fint!

Anmeld

15. april 2011

Kit

Dejligt billede. Jeg er mest til den hvide

Anmeld

15. april 2011

DK

Mettemus skriver:

Århhh hvor er han fin!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.