Hvad ville I gøre? Synes ikke de kan være det bekendt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Nadia&Daniel

Synes det er så smukt det navn.. Den nye prinsesse staves jo også med PH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Mor010711

Behold navnet fordi I kan lide det. Prinsesse eller ej...

Anmeld

14. april 2011

Lisbeth1985

Maalene skriver:

Hej skønne damer

Ja, nu ligger landet sådan, at vi havde besluttet os for, at den lille prinsesse i min mave skulle hedde Josefine

MEN - nu er det som om Mary og Frederik synes deres lille prinsesse også skal hedde Josefine - forståeligt, men ihh... Hvor er det bare brand-ærgerligt altså

Vi havde snakket om, at vi ville droppe navnet, hvis den lille prinsesse kom til at hedde Josefine, men det er slet ikke så nemt, som det virkede til INDEN det skete

Skal vi gå på kompromis med navnet, for at vores navn ikke bliver et total navne-boom og for alle folk ikke vil spørge, om hun er opkaldt efter prinsessen - eller skal vi bare holde fast?

HVAD VILLE I GØRE?

(Ved godt vi er tidligt på den mht. navne - men det rumsterer bare rundt i hovedet på mig - på forhånd tak for hjælpen piger)

Jeg synes i skal holde fast i det

Anmeld

14. april 2011

Maalene

Nadia&Daniel skriver:

Synes det er så smukt det navn.. Den nye prinsesse staves jo også med PH

Ja, det kunne jeg også lige se

De skrev det bare med f på tv2 lige da de var blevet døbt

Men ser ud til der er mange delte meninger...

Det er altså ikke nemt... Hehe...

Men tusind tak for jeres svar allesammen, rart lige at høre hvad folk egentlig synes

Anmeld

14. april 2011

Lullaby

Maalene skriver:

Hej skønne damer

Ja, nu ligger landet sådan, at vi havde besluttet os for, at den lille prinsesse i min mave skulle hedde Josefine

MEN - nu er det som om Mary og Frederik synes deres lille prinsesse også skal hedde Josefine - forståeligt, men ihh... Hvor er det bare brand-ærgerligt altså

Vi havde snakket om, at vi ville droppe navnet, hvis den lille prinsesse kom til at hedde Josefine, men det er slet ikke så nemt, som det virkede til INDEN det skete

Skal vi gå på kompromis med navnet, for at vores navn ikke bliver et total navne-boom og for alle folk ikke vil spørge, om hun er opkaldt efter prinsessen - eller skal vi bare holde fast?

HVAD VILLE I GØRE?

(Ved godt vi er tidligt på den mht. navne - men det rumsterer bare rundt i hovedet på mig - på forhånd tak for hjælpen piger)

Altså vores datter hedder Izabella. Og det var altså inden deres kom til verdenen men alligevel siger alle: Ih, er hun opkaldt efter prinsessen.

Anmeld

14. april 2011

Maalene

Lullaby skriver:

Altså vores datter hedder Izabella. Og det var altså inden deres kom til verdenen men alligevel siger alle: Ih, er hun opkaldt efter prinsessen.

Er det noget I er trætte af, eller betyder det ikke noget?

Anmeld

14. april 2011

Mille83

Syntes da i skal beholde navnet  - Det er jo trods alt det navn i har valgt, og børnenavne behøver altså heller ikke være "specielle" faktisk er det bedre for dem der er flere der hedder det samme så de får et tilhørelsesforhold til navnet.....

Min datter hedder Nicoline Mynte, Nicoline er der også mange der hedder, men har hun brug for et ekstra navn i forbindelse med uddannelse, skole el andet har hun Mynte hun kan bruge....

Sooooooooo keep it 

Anmeld

14. april 2011

Lullaby

Maalene skriver:

Er det noget I er trætte af, eller betyder det ikke noget?

Jeg siger bare: Min kom først så det er deres der er opkaldt efter min

Anmeld

14. april 2011

Maalene

Mille83 skriver:

Syntes da i skal beholde navnet  - Det er jo trods alt det navn i har valgt, og børnenavne behøver altså heller ikke være "specielle" faktisk er det bedre for dem der er flere der hedder det samme så de får et tilhørelsesforhold til navnet.....

Min datter hedder Nicoline Mynte, Nicoline er der også mange der hedder, men har hun brug for et ekstra navn i forbindelse med uddannelse, skole el andet har hun Mynte hun kan bruge....

Sooooooooo keep it 

Ja, vi har faktisk tænkt lide på Celia til mellemnavn - det har Mary og Frederik i det mindste ikke stjålet Hehe...

Men SMUKT navn din datter har

Anmeld

14. april 2011

Maalene

Lullaby skriver:

Jeg siger bare: Min kom først så det er deres der er opkaldt efter min

Haha - den kan vi desværre ikke fyre af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.