Haloooooo....... Er her nogen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2008

Tynen

Miiikro skriver:

Var der spøgelser (eller var det nisser?) som lovet hos Sloggi? Eller kommer de først frem efter mørkets frembrud?8D

Der var intet mistænksomt derude, så det må være efter mørkets frembrud.
Godt vi smuttede inden :)

Eneste mistænksomt var at der pludselig stod ca. 13 kvindfolk med musklerne fremme og i Loggis stue!

Ja, den flexbølge stopper bare aldrig :$

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2008

BellaT

Tynen skriver:

Miiikro skriver:

Var der spøgelser (eller var det nisser?) som lovet hos Sloggi? Eller kommer de først frem efter mørkets frembrud?8D

Der var intet mistænksomt derude, så det må være efter mørkets frembrud.
Godt vi smuttede inden :)

Eneste mistænksomt var at der pludselig stod ca. 13 kvindfolk med musklerne fremme og i Loggis stue!

Ja, den flexbølge stopper bare aldrig :$

Trine

Ha Ha. Ja, Meget mistænksomt!

Anmeld

23. februar 2008

Marco2

Hey tøser. Ja. så er jeg sgu også kommet hjem fra sloggerne oppe i 'sundbyen. Det har bare været skide skægt!! Drøn ærgerligt at jeg skulle hjem, men har jo en bebs der ikke vil tage flaske... :( Men babserne var sgu også ved at sprænges. Men glæd jer til billederne, især af Susan. Hun er bare blevet så lækker. Hun kan sgu godt finde ud af det der med en saks, hende kalaha. AG - som bare har haft den fedeste dag i selskab med de skøreste tøser 8D

Anmeld

23. februar 2008

Tynen

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Hey tøser. Ja. så er jeg sgu også kommet hjem fra sloggerne oppe i 'sundbyen. Det har bare været skide skægt!! Drøn ærgerligt at jeg skulle hjem, men har jo en bebs der ikke vil tage flaske... :( Men babserne var sgu også ved at sprænges. Men glæd jer til billederne, især af Susan. Hun er bare blevet så lækker. Hun kan sgu godt finde ud af det der med en saks, hende kalaha. AG - som bare har haft den fedeste dag i selskab med de skøreste tøser 8D[/citat] Ihh!!! Nu bliver jeg sgu endnu mere misundelig!! :'( Men dejligt at de stadig hygger sig!! Vi må gå til den næste gang - Det har vi fortjent :) Tog du engentlig billeder? Trine

Anmeld

23. februar 2008

Marco2

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] Tog du engentlig billeder? Trine[/citat] Nej, desværre. Glemte det fuldstændigt :'( Men tror der var mange der tog så rigeligt, så der skal nok komme flere på... AG

Anmeld

23. februar 2008

Grynt

Hejsa og 1000 tak for en rigtig fed dag :P

Vil også bare lige stikke hovedet her ind før jeg vil gå ind og putte med ungerne.

Blev jo også nødt til, at forlade et fantastisk selvskab da jeg har fået mig en datter der er meget mor glad og det blev lidt for meget for faderen, som ikke rigtig kunne bruges :(

Anmeld

23. februar 2008

Tynen

Grynt/Tina skriver:

Hejsa og 1000 tak for en rigtig fed dag :P

Vil også bare lige stikke hovedet her ind før jeg vil gå ind og putte med ungerne.

Blev jo også nødt til, at forlade et fantastisk selvskab da jeg har fået mig en datter der er meget mor glad og det blev lidt for meget for faderen, som ikke rigtig kunne bruges :(

Jep, den kender vi!

Derfor kunne jeg heller ikke være bekendt overfor Stella at trække den mere - Og hvor var det SKØNT at hun blev så glad for at se mig!

Vi tager sgu revanche SNART!! :)

Trine

Anmeld

23. februar 2008

Grynt

[citat][f][småt]Tynen skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] Hejsa og 1000 tak for en rigtig fed dag :P Vil også bare lige stikke hovedet her ind før jeg vil gå ind og putte med ungerne. Blev jo også nødt til, at forlade et fantastisk selvskab da jeg har fået mig en datter der er meget mor glad og det blev lidt for meget for faderen, som ikke rigtig kunne bruges :( [/citat] Jep, den kender vi! Derfor kunne jeg heller ikke være bekendt overfor Stella at trække den mere - Og hvor var det SKØNT at hun blev så glad for at se mig! Vi tager sgu revanche SNART!! :) Trine[/citat] Vel gør vi så tager revance meeeeen hvis Freja fortsætter er jeg bange for, at den næste fest uden hende bliver efter hendes konfirmation :'( Men godt at vi kom afsted alligevel, selvom det var for en kortere stund end vi havde håbet på :) Skønt at høre at Stella havde savnet dig så meget, det varmer ens moder hjerte meget(L)

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

og vi fezter ztadig!!!

på zloggis vegne.... marie - der ikk ka gennemskue zloggis tastatur

wahuuu jeg er pisse fuld!!!

Anmeld

24. februar 2008

Loggidut

hej kalija her, gu blev susan da smækker!!! meget meget hot, i skal nok få billeder at se. hun blev også meget meget stiv lol lol lol
det gjorde vi måske allesammen, men en fed fest det var, og nu putter alle de gamle koner, så jeg må nok også hellere gå i brædderne.
vi ses senere tøser
godnat og sov godt

knus kaluha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.