Haloooooo....... Er her nogen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
21 svar
0 synes godt om
23. februar 2008

Tut

Er jeg den eneste der ikke er hos Sloggi????? Ih, ville så gerne have været med, men har jo været til farfar's 75 års fødselsdag - hvilket var rigtig hyggeligt :) Noah fik en masse møsser :) Hvad laver i andre skønne qvinder, som ikke er hos sloggi, sådan en lørdag aften? Knus Mette - med en kæreste der ser "Van Helsing" i TV.... (Lorte film :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2008

linemus

Hej!!!! Jeg sidder også foran skærmen! Er helt alene hjemme - manden er ude og more sig, Sebastian er hos mormor, og jeg passer babyer :) Og har ondt i halsen :'( Og har egentlig planer om at hente noget is nede i fryseren og se Anna Pihl fra i mandags, men så kom jeg baaare liiiiiiige forbi computeren... Knus Line :P

Anmeld

23. februar 2008

linemus

Fantastisk billede, forresten :))

Og så kiggede jeg lige et smut forbi jeres hjemmeside - Noah er altså bare så skøn og glad!!!

Anmeld

23. februar 2008

Mikkelmusen

Sidder også selv hjemme med Filuca. Manden er på job..

Anmeld

23. februar 2008

Juniors mor

Næææ jeg er her skam også. Er også alene hjemme - kæresten er på forretningsrejse i USA indtil på tirsdag - og jeg sidder her i sengen med den bærbare og netshopper ;) - til Julie selvfølgelig :D
Men jeg må vist hellere til at komme rigtigt i seng, for når man er alene med lille pigen så mange dage er det nu rarest at være udhvilet :-o

Helle - der lige har shoppet for ALT for mange penge:S

Anmeld

23. februar 2008

Tut

linemus skriver:

Fantastisk billede, forresten :))

Og så kiggede jeg lige et smut forbi jeres hjemmeside - Noah er altså bare så skøn og glad!!!

Takker :D Han er en knægt med krudt i røven :D

Anmeld

23. februar 2008

BellaT

Hej Hej...

Jeg er også hjemme. Har også en kæreste der ser Van Helsing. Eller så. For nu sover han.
Har været ude at shoppe lidt babytøj med Phillip i barnevognen idag. Skulle egentlig bare have et par bandana- smække men men men. Der røg lige lidt ekstra med. Han fik sig også charmet til en ryste-baby-flue. En tøjflue der kan vibrere. Den er sjov og det store smil kom på da den røg ned i vognen til ham.:D Ellers har han bare siddet i vognen og smilet til folk som smilede til ham. Er bare så glad for min dejlige dreng(L). Vi har hygget os rigtig meget. Nyder at tage ham med på shopping så længe jeg kan.
Det gider han jo nok ikke at blive ved med.:S

God aften til alle jer.... Håber Sloggierne hygger sig.

Knus fra Helle...

Anmeld

23. februar 2008

Tynen

Er her også.

Tog hjem fra Sloggi kl. 1830 ca. - Ligefør der kom gang i sprutten!

Glæder mig til at se om Susan ender med pænt hår - Kalaha skulle klippe hende korthåret.
Gad vide om det blev før eller efter der kom sprut på bordet?!:)

Håber i har haft en god aften! :)

Trine - Træt og lidt misundelig på dem der skulle overnatte hos Slogs

Anmeld

23. februar 2008

Tut

Hehe, lad os håbe at det er FØR sprutten kom på bordet :D

Glæder mig også til at se det.. :D

Anmeld

23. februar 2008

BellaT

Tynen skriver:

Er her også.

Tog hjem fra Sloggi kl. 1830 ca. - Ligefør der kom gang i sprutten!

Glæder mig til at se om Susan ender med pænt hår - Kalaha skulle klippe hende korthåret.
Gad vide om det blev før eller efter der kom sprut på bordet?!:)

Håber i har haft en god aften! :)

Trine - Træt og lidt misundelig på dem der skulle overnatte hos Slogs

Hej Tynen.

Var der spøgelser (eller var det nisser?) som lovet hos Sloggi? Eller kommer de først frem efter mørkets frembrud?8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.