fuck mine børn de roder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. oktober 2008

Siber

jeg bliver snart sindsyg, eller falder og brækker en arm!

Nu må det være slut. Jeg har lige informeret Alma (3 år) om at nu skal vi altså hjælpes ad med at rydde op, og at når man er færdig med at lege ligger man det på plads eller man smidder det i hvert fald ikke bare på gulvet, slut prut filihutdut!

Hunsagde først nej, så sagde jeg, så kan jeg smide dit legetøj ud, hvis du ikke gider, så tud brølede hun. og ville gerne hjælpe, men sagde at det var ,meget hårdt, åh det er hårdt!

Jeg håber så at Johanna ser og lærer!

Keep on dreaming!

Den meget optimistiske Rikke, men som er pisse træt af at falde i halskæder, klodser, bøger, dukker, papir, tusser, flere bøger og køkkenting - slut prut filihutdut!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Hyner

Ha ha ha Jeg nikker endnu engang og jeg har da kun et rodehoved(foruden manden) Men ja det er sgu da træls at jokke på en duploklods eller sågar en "put-i-kasse" klods... Det gør jo herre nas.

Anmeld

25. oktober 2008

Siber

Hyner skriver:

Ha ha ha Jeg nikker endnu engang og jeg har da kun et rodehoved(foruden manden) Men ja det er sgu da træls at jokke på en duploklods eller sågar en "put-i-kasse" klods... Det gør jo herre nas.

ja og de falder jo selv i det de små pus! og ser meget bebrejdende på mig, men det er for h..... ikke mig der har lagt det der!

Ny stil siger jeg bare................................................

Anmeld

25. oktober 2008

Hyner

Siber skriver:

ja og de falder jo selv i det de små pus! og ser meget bebrejdende på mig, men det er for h..... ikke mig der har lagt det der!

Ny stil siger jeg bare................................................

Emma giver mig the killer look når hun er ved at falde i noget... Det er lige før man bliver bange for hende

Anmeld

25. oktober 2008

Louise mortil4

fåårk hvor jeg kender det, har prøvet at få hende til at hjælpe, men intet hjæper, de små hjælper gerne når de kan se deres mor for 5. gang den dag kravler rundt på gulvet og ryder op, de er bare så dygtige.

Knus Louise

Anmeld

25. oktober 2008

Rasmine

Hvor skal det komma ind henne?

Fuck, mine børn de roder

Eller

Fuck mine børn, de roder'

Anmeld

25. oktober 2008

Hyner

Mebach skriver:

Hvor skal det komma ind henne?

Fuck, mine børn de roder

Eller

Fuck mine børn, de roder'

Afgjort det sidste

Anmeld

25. oktober 2008

Helle30

Min mave er i vejen nu, og så har jeg virkelig opdaget, hvor meget legetøj Sofie kan få slæbt ud over det hele på no-time.
Nu har jeg fundet en løv-rive, som vi aldrig har brugt (så den vatr ikke blevet beskidt) og når jeg skal støvsuge, rydder jeg lige klodser og bamser ind på legetæppet med riven. Det kan virke lidt brutalt, men jeg tror, det er bedre for min fysik, når nu det skal gøres hver dag med en stadig voksende mave.

. Helle

Anmeld

25. oktober 2008

Helle30

Hyner skriver:

Afgjort det sidste

Arj, det skal det altså ikke. Det giver en helt forker (og kriminel) mening.
- Helle

= Fuck! Mine børn de roder

Anmeld

25. oktober 2008

Hyner

Helle30 skriver:

Arj, det skal det altså ikke. Det giver en helt forker (og kriminel) mening.
- Helle

= Fuck! Mine børn de roder

Hmm ja oki... Meeen fuck var i "min" sætning nu ment som DANSK slang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.