17+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Moar2011

MaybeBaby skriver:

Ja, det er helt vildt! Men den må også gerne sætte farten lidt ned igen for en stund. Nu er jeg nået fra den der "er hun lidt tyk eller gravid" fase, så nu behøves det ikke gå så hastigt!

hihi, kan godt følge dig  - ellers bliver det hurtigt hårdt for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Bshizzle

Eeeeej.. Du har altså en rigtig fin baby-hule allerede
.. Men det har jeg jo sagt før..

Jeg er 17+1 idag.. og jeg ser bare små fed ud, da jeg kun har en mini-delle ligende  .. Så jeg glæææder mig til at få en bule.

Anmeld

14. april 2011

MaybeBaby

Aprilmor11 skriver:

Dejlig fiin mave .. Og sikke stor allerede

Ja, I knooow! Og puster lige lidt vestøv hen til dig!

Anmeld

14. april 2011

MaybeBaby

Happiness skriver:

Rigtig smuk mave. Den ser allerede flot gravid ud! Tror først jeg var i uge 20-22 før folk rigtig kunne se det...

Mange mange tak Og det har en del at gøre med at jeg har været en stor pige engang, så maven giver sig lige så hurtigt som var dette ikke første graviditet

Anmeld

14. april 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Det er dejligt nemlig! Og hvor er du heldig Jeg synes lidt det er flovt min mave allerede er så stor, det er nok åndssvagt, men er bare selvbevidst.. tror også lige jeg laver en mavetråd. Men du ser virkelig flot gravid ud!

Ja, gør endelig det. Vil gerne se udviklingen hos dig også

Anmeld

14. april 2011

MaybeBaby

Bshizzle skriver:

Eeeeej.. Du har altså en rigtig fin baby-hule allerede
.. Men det har jeg jo sagt før..

Jeg er 17+1 idag.. og jeg ser bare små fed ud, da jeg kun har en mini-delle ligende  .. Så jeg glæææder mig til at få en bule.

Du må snart få smidt et nyt billede ind så jeg kan se det Og det er helt klart sjovere at folk kan se at man er gravid og ikke buttet

Anmeld

14. april 2011

Jemion

Fin mave  

Anmeld

14. april 2011

Bshizzle

MaybeBaby skriver:

Du må snart få smidt et nyt billede ind så jeg kan se det Og det er helt klart sjovere at folk kan se at man er gravid og ikke buttet

Jeg er så dårlig til at ligge billeder ind på computeren fra min telefon.. .. Men ja.. skal nok prøve senere eller inden jeg går på weekend.

Ja, det er lidt sjovere med en fin bule, for det første folk man kender gør.. er at kigge på ens mave mens man hilser på dem eller bare står og snakker

Anmeld

14. april 2011

MaybeBaby

Bshizzle skriver:

Jeg er så dårlig til at ligge billeder ind på computeren fra min telefon.. .. Men ja.. skal nok prøve senere eller inden jeg går på weekend.

Ja, det er lidt sjovere med en fin bule, for det første folk man kender gør.. er at kigge på ens mave mens man hilser på dem eller bare står og snakker

Præcis - men jeg har lige lagt dette billede ud på FB, da jeg har familie og venner i Nordjylland og Kbh som endnu ikke har set maven, og BANG så kom kommentaren fra en noget yngre veninde: Er du ikke meget større end man normalt er på dette tidspunkt %/"#!%%&¤!!! Og så skal man til at forklare at det altså er forskelligt. Så der er vist positive og negative sider af at have fået mave så tidligt!

Anmeld

14. april 2011

Kofoed.

Wee. Ja vi følges vist meget godt Hehe, og jeg har to Men er din også helt spændt og hård?

Synes du er lækker gravid, det skal nydes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.