17+4

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.595 visninger
29 svar
0 synes godt om
14. april 2011

MaybeBaby

Og maven vokser og vokser og vokser!  Det er ikke sådan at lave en luksuslejlighed i stedet for en et-værelset

/Mette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

RiUL

Fiin mave Hvor er den bare dejlig stor allerede 

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Og maven vokser og vokser og vokser!  Det er ikke sådan at lave en luksuslejlighed i stedet for en et-værelset

/Mette

Ved du hvad, jeg er også ved at bygge en penthouse. Det skal vi da bare nyde! Tænk sig al den plads bebs får

Anmeld

14. april 2011

Moar2011

hvor er den stooor allerede

Anmeld

14. april 2011

Aprilmor11

MaybeBaby skriver:

/Mette

Dejlig fiin mave .. Og sikke stor allerede

Anmeld

14. april 2011

Happiness

Rigtig smuk mave. Den ser allerede flot gravid ud! Tror først jeg var i uge 20-22 før folk rigtig kunne se det...

Anmeld

14. april 2011

MaybeBaby

RiUL skriver:

Fiin mave Hvor er den bare dejlig stor allerede 

Mange tak - ja den er i sandhed ikke til at undgå!

Anmeld

14. april 2011

MaybeBaby

Secrets skriver:

Ved du hvad, jeg er også ved at bygge en penthouse. Det skal vi da bare nyde! Tænk sig al den plads bebs får

Haha, ja lige præcis! Til rigtig at boltre sig rundt i! Hvor er vi dygtige! Men igen er jeg MEGET imponeret over at dette kunstværk ikke har krævet nogle + kg! Men lækkert lækkert lækkert!

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

MaybeBaby skriver:

Haha, ja lige præcis! Til rigtig at boltre sig rundt i! Hvor er vi dygtige! Men igen er jeg MEGET imponeret over at dette kunstværk ikke har krævet nogle + kg! Men lækkert lækkert lækkert!

Det er dejligt nemlig! Og hvor er du heldig Jeg synes lidt det er flovt min mave allerede er så stor, det er nok åndssvagt, men er bare selvbevidst.. tror også lige jeg laver en mavetråd. Men du ser virkelig flot gravid ud!

Anmeld

14. april 2011

MaybeBaby

Babyklar skriver:

hvor er den stooor allerede

Ja, det er helt vildt! Men den må også gerne sætte farten lidt ned igen for en stund. Nu er jeg nået fra den der "er hun lidt tyk eller gravid" fase, så nu behøves det ikke gå så hastigt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.