Hej allesammen 
Jeg har siden august '09 været helt uden p-piller, og før det var jeg temmelig glemsom hvad angik at tage mine piller. Jeg har derfor længe haft følelsen af "at være i stykker" da der ingen graviditeter har været.
D. 1 Marts i år, startede jeg på nyt arbejde, og jeg ELSKER det rigtig meget, men som de fleste har jeg 3 måneders prøveperiode, men her til morgen havde jeg en fornemmelse af jeg nok hellere måtte tage en test, som os viste sig at være positiv. Jubii. Og dog, jeg frygter simpelthen for om jeg vil miste mit arbejde hvis jeg kommer og siger det inden min prøveperiode er overstået.
Er der nogen som kan give nogle råd? Skal jeg gribe chancen og fortælle det nu 1½ månede før min prøveperiode er slut, eller skal jeg vente til jeg ved jeg er fuldt ud ansat og ikke bare sådan lige kan blive fyret.
Min chef er selv lige blevet far, så af alle mennesker ville man tro han ville blive glad og ikke fyre mig. Hvad skal jeg gøre?
Min kæreste og jeg er begge rigtig glade, men tør nærmest ikke glæde mig for meget. Har selv haft tanken at spørge min chef om jeg ville miste arbejde, og skulle det ske, tror jeg hellere jeg vælger en abort frem for at miste mit arbejde, for det betyder utrolig meget for mig.
Anmeld