Hvad gør i iaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Når vi nu skal have uret tilbage, hvornår ligger i så de små og hvordan regner i med at dagen i morgen kommer til at gå??

Her hjemme er Niels næsten lige kommet i seng, han plejer at komme i seng ved 19 tiden, og kan høre han tumler rundt endnu. Så håber jeg på han sover det længere i morgen Ikke at jeg er sikker overhovet for han er ved at få tænder og sover ikke ret godt.

Heldigvis har han været glad her til aften så for at det bliver en mere rolig nat end det har været i nat.

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

Tynen

WHARTT?!
Det vidste jeg sgu ikke

Men hva´- Ungen sover, så den må vi tage fra imorgen af

Anmeld

25. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

WHARTT?!
Det vidste jeg sgu ikke

Men hva´- Ungen sover, så den må vi tage fra imorgen af

He he nej man så vidt jeg husker står Stella vel heller ikke op ved 6 tiden. Og det vil jo gå helt galt når nu uret ryger en time tilbage.

Men der er jo også en hel dag i morgen

Anmeld

25. oktober 2008

Muffinmus

han kom i seng til tiden som normalt...så håber vi det går alligevel60.png

Anmeld

25. oktober 2008

Tynen

Det kan du selvfølgelig have ret i
Selvom det var ret tæt på i morges - Allerede kl. 0710 - PUHA!
Det kan vi ikke lide herhjemme.. Og specielt ikke i weekenden

Anmeld

25. oktober 2008

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Det kan du selvfølgelig have ret i
Selvom det var ret tæt på i morges - Allerede kl. 0710 - PUHA!
Det kan vi ikke lide herhjemme.. Og specielt ikke i weekenden

Ja ok Niels stod så op kl 5 her til morgen Og han havde været vågen fra 1 til 3 også så jeg var lige ved at give mig til at For kunne bare ikke mere.

Sad med en lede tanke hvad det lige var vi skulle med en baby mere Men den er da heldigvis gået væk i løbet af dagen

Anmeld

25. oktober 2008

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja ok Niels stod så op kl 5 her til morgen Og han havde været vågen fra 1 til 3 også så jeg var lige ved at give mig til at For kunne bare ikke mere.

Sad med en lede tanke hvad det lige var vi skulle med en baby mere Men den er da heldigvis gået væk i løbet af dagen

Puha, kan godt forstå at du bliver så lidt: Hvad har jeg rodet mig ud i - agtig

Men for dælen - Man glemmer det (Sådan næsten) ret hurtigt igen efter de har været lidt belastende.
Men føj, hvor var det tidligt

Anmeld

25. oktober 2008

Siber

fork det havde jeg sku glemt!

Nå men det ser vi vel i morgen, og endnu mere fork jeg er alene hjemme! jeg kan ikke bare sige søde skat tager du ikke børnene!

Knus Siber

Anmeld

25. oktober 2008

ivfmarie

Vi står op når ungerne vågner i morgen, og så plejer det at regulere sig med middagssøvnen. Jeg har aldrig oplevet at det har været et problem. Og hvis nu stakkels Niels alligevel døjer med tænder, så er det slet ikke sikkert at han bemærker en ekstra time i nat

Marie - der ville ønske at der fuglte en ekstra time med i døgnet, for hvert barn man har!

Anmeld

25. oktober 2008

Helle30

Jeg skal gætte på at Sofie vågner kl. 5, for hun plejer at vågne kl. 6 sharp- Det er der så ikke noget at gøre ved, og jeg regner med, det er udlignet, når vi kommer til søndag aftens søvn.
Det kan da godt være, vi ikke lige synes, det er så sjovt i morgen kl. 5, men vi styrer jo selv, hvornår vi går i seng - og den dér klokke-frem-og-tilbage er jo bare tal.
Vi skal bare være glade for; 1: At det dér stunt er placeret midt i en weekend. 2: At vi ikke er et stykke vildt (dyr). De går nemlig en hård tid i møde, har jeg hørt. - Noget med påkørsler.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.