laser/lysbehandling til uren hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2011

Mor til Mike

SpunkenJo skriver:

- nja!!!

Det kan afhjælpe ganske ganske lidt, men har man et problem med uren hud, kan solarie ikke løse problemet.

Det er heller ikke sundt med alt det solarie.... Og solen skinner jo også udenfor

Nå okay, de fleste med uren hud bruger det bare som hjælp.. Men du ved nok lidt mere om det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2011

SpunkenJo

Misselbek skriver:

Nå okay, de fleste med uren hud bruger det bare som hjælp.. Men du ved nok lidt mere om det.

Hvis man har decideret uren hud, så er det behandling af huden der skal til.

Solarie/sol er et godt suplement til at "dække" sin hud, men det løser desværre ikke problemet hvis man har en "ægte" problemhud.

Anmeld

22. april 2011

Mor til Mike

SpunkenJo skriver:

Hvis man har decideret uren hud, så er det behandling af huden der skal til.

Solarie/sol er et godt suplement til at "dække" sin hud, men det løser desværre ikke problemet hvis man har en "ægte" problemhud.

Ja okay, ved ikke så meget om det da jeg ikke har sådan problemer, men troede virkelig solarie hjalp når så mange siger det.  

Anmeld

22. april 2011

SpunkenJo

Misselbek skriver:

Ja okay, ved ikke så meget om det da jeg ikke har sådan problemer, men troede virkelig solarie hjalp når så mange siger det.  

Jamen mod hud der er "almindelig" og indimellem bare blir lidt uren, virker solen jo super

Og visse p-piller har også en positiv effekt, men er man sådan rigtig ramt skal der noget mere seriøst til. Så der kan man nok ikke undgå en tur til Hudlægen.

Anmeld

22. april 2011

.....

Jeg kender nogen som har prøvet det, og det virker super

Anmeld

27. april 2011

Anonym trådstarter

Mylle skriver:

Jeg har endnu ikke prøvet det, skal jeg når sommeren er slut og ser meget frem til det. 
Jeg har acne, begrænset til ansigtet og der er intet der virker ordentligt, ikke engang at droppe make up, så jeg tror og håber laser vil hjælpe mig.
Det er dog nødvendigt at få mere end 1 behandling! også kan man jo søge lidt rundt og finde en god pris, mener jeg skal give 2000 for 3 behandlinger..

Kender flere der har fået laserbehandling (alle piger) og det er det bedste de har gjort! Helt klart pengene værd, siger de.

Jeg tager også yasmin og synes ikke det gør nogen forskel. Har altid mere uren hud når jeg har mens, men det havde jeg også før jeg startede på yasmin.

Håber det virker for dig  

Hvor har du fået tid henne? 3 behandlinger til 2000,- er vist en okay pris.

Virker det så både til at mindske nye bumser og urenheder og fjerne de gamle ar?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.