laser/lysbehandling til uren hud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.017 visninger
15 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der har prøvet det? eller er der andre muligheder. Er træt af diverse peeling, skrubbe og cremer, det virker ikke!

Hvad virker )?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Mercedes & Catalinas Mor

Jeg har prøvet laserbehandling, men kun én gang. Kunne ikke se nogen forskel, men man skal vist også have flere gange. Men det koster over 1000 kr pr. gang, så det jo også lidt dyrt. Jeg har i stedet været til hudlæge og fået creme og nogle milde piller - og så har det også hjulpet en del at spise sundere og drikke masser af vand. P-piller skulle også kunne hjælpe på det.

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

Mercedes & Catalinas Mor skriver:

Jeg har prøvet laserbehandling, men kun én gang. Kunne ikke se nogen forskel, men man skal vist også have flere gange. Men det koster over 1000 kr pr. gang, så det jo også lidt dyrt. Jeg har i stedet været til hudlæge og fået creme og nogle milde piller - og så har det også hjulpet en del at spise sundere og drikke masser af vand. P-piller skulle også kunne hjælpe på det.

okay...

men hvordan skulle p-piller hjælpe? jeg tager yasmin og synes nærmest kun det er værre når jeg tager dem...

Anmeld

14. april 2011

Mercedes & Catalinas Mor

Jeg ved det ikk.. det var bare min læge der sagde det. Jeg tager ikk selv p-piller så ved ikk om det virker. Men prøv at snakke med din læge om det eller bliv henvist til en hudlæge. Min hud er ikk særlig slem, men alligevel kunne jeg blive henvist til hudlægen.

Anmeld

21. april 2011

Savannah

Jeg har endnu ikke prøvet det, skal jeg når sommeren er slut og ser meget frem til det. 
Jeg har acne, begrænset til ansigtet og der er intet der virker ordentligt, ikke engang at droppe make up, så jeg tror og håber laser vil hjælpe mig.
Det er dog nødvendigt at få mere end 1 behandling! også kan man jo søge lidt rundt og finde en god pris, mener jeg skal give 2000 for 3 behandlinger..

Kender flere der har fået laserbehandling (alle piger) og det er det bedste de har gjort! Helt klart pengene værd, siger de.

Jeg tager også yasmin og synes ikke det gør nogen forskel. Har altid mere uren hud når jeg har mens, men det havde jeg også før jeg startede på yasmin.

Håber det virker for dig  

Anmeld

21. april 2011

modesty

Jeg har lidt af uren hud siden jeg var i puberteten. Ikke slem acne, men alligevel nok til at det ikke er fedt.

Dalacin kutan emulsion er en antibakteriel creme som virker helt fantastisk på mig. Der er antibiotika i, så den er på recept. Men få en henvisning til en hudlæge og snak med ham/hende om det.

http://min.medicin.dk/Medicin/Praeparater/3741

Anmeld

21. april 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

Er der nogen der har prøvet det? eller er der andre muligheder. Er træt af diverse peeling, skrubbe og cremer, det virker ikke!

Hvad virker )?

Isotretionin fik hechos Hudlægen mod acne vulgaris.

Ja lyder klamt, sorry!

6 mdr med de piller og jeg er gået fra grusvej i ansigtet til den fineste sprøde hud

Det kræver en henvisning fra egen læge til Hudlægen. Man må ikke bæknet gravid undervejs, idet pillerne laver fosterskader. Og heller ikke amme. De er megaskrappe og har mange bivirkninger, som skal overvejes inden du tager dem.

Men gå til egen læge, så vil h*n vurdere om du er så ramt det kræver en henvisning

Hvad angår lys/laser -behandling, ved jeg ikke noget

Ved udemærket hvor meget det fylder hver dag, og hvor ramt man er på seævtilliden og hvordan man føler alle bare kigger på ens bebumsede teenagehud!! Øv! Det er nitte!!

Håber du får fundet ud af en go løsning

Anmeld

21. april 2011

SpunkenJo

SpunkenJo skriver:

Isotretionin fik hechos Hudlægen mod acne vulgaris.

Ja lyder klamt, sorry!

6 mdr med de piller og jeg er gået fra grusvej i ansigtet til den fineste sprøde hud

Det kræver en henvisning fra egen læge til Hudlægen. Man må ikke bæknet gravid undervejs, idet pillerne laver fosterskader. Og heller ikke amme. De er megaskrappe og har mange bivirkninger, som skal overvejes inden du tager dem.

Men gå til egen læge, så vil h*n vurdere om du er så ramt det kræver en henvisning

Hvad angår lys/laser -behandling, ved jeg ikke noget

Ved udemærket hvor meget det fylder hver dag, og hvor ramt man er på seævtilliden og hvordan man føler alle bare kigger på ens bebumsede teenagehud!! Øv! Det er nitte!!

Håber du får fundet ud af en go løsning

Sammen med pillerne fik jeg også Dalacin som modesty omtaler

Anmeld

22. april 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hvad virker )?

Solarie tror jeg?  

Anmeld

22. april 2011

SpunkenJo

Misselbek skriver:

Solarie tror jeg?  

- nja!!!

Det kan afhjælpe ganske ganske lidt, men har man et problem med uren hud, kan solarie ikke løse problemet.

Det er heller ikke sundt med alt det solarie.... Og solen skinner jo også udenfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.