Er det nu? Hjælp mig lige lidt piger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Dansker I Holland

Chewy skriver:

Åh, håber det kommer til at gå sådan for mig også. Siger til mig selv, at det da må være en fordel for mig selv at gå herhjemme og lade kroppen blive klar til fødsel, så vi ikke skal være i fødsel på sygehuset længere end højst nødvendigt. Tak for dit svar

Hey

En ting der hjalp mig rigtig meget, var at koncentrere mig om vejrtrækningen og ikke give efter for smerten, (når du når dertil) det gør det hele meget nemmere synes jeg. For jo mere du giver efter for smerten, jo mere energi bruger på det og mindre energi har du til selve fødslen. Så tænk meget på din vejrtrækning. Det er bedst hvis det er dybe vejrtrækninger Det hjalp mig, og NEJ du er ikke i tvivl når du først har veer som er regelmæssige. Men jeg sender noget vestøv i din retning, så håber jeg snart at din lille bebs kommer ud til dig/jer

Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

AnneBJ

Det lyder da som om der snart sker noget Du er ikke i tvivl når veerne er "brugbare" - du vil ikke have luft til at tale under veen, men er du i tvivl så ring til FG - de er rigtig gode til at vurdere om veerne er stærke nok til du skal komme ind

Og så modsat hvad de andre foreslår, så vil jeg sige: HVIL DIG! SPIS! DRIK! Jeg ved godt det virker mere fristende at gå en tur og håbe det sætter gang i noget, så du ikke skal have ondt i længere tid end højst nødvendigt, men du får brug for AL din energi! Jeg gik i fødsel kl. 23 om aftenen, vores dreng er fødtkl. tyve i otte om morgenen. Jeg var SÅ smadret til sidst, fordi jeg ikke havde sovet i et helt døgn. Efter fødslen kunne jeg slet ikke sove pga. adrenalin, så jeg var vågen fra onsdag morgen kl. 8 til torsdag aften kl. 23... 

Pøj pøj med det hele - det er en fantastisk oplevelser der venter dig!

Anmeld

14. april 2011

Chewy

NR3ønskebarn skriver:

Hey

En ting der hjalp mig rigtig meget, var at koncentrere mig om vejrtrækningen og ikke give efter for smerten, (når du når dertil) det gør det hele meget nemmere synes jeg. For jo mere du giver efter for smerten, jo mere energi bruger på det og mindre energi har du til selve fødslen. Så tænk meget på din vejrtrækning. Det er bedst hvis det er dybe vejrtrækninger Det hjalp mig, og NEJ du er ikke i tvivl når du først har veer som er regelmæssige. Men jeg sender noget vestøv i din retning, så håber jeg snart at din lille bebs kommer ud til dig/jer

Sussie

Det har allerede hjulpet mig meget. Bare under disse "små" veer som jeg har nu, synes jeg man kan mærke en afslapning i kroppen, der virker helt rigtigt, når man trækker vejret ordenligt. Så vil bestemt gøre alt for at trække vejret godt, selvom jeg slet ikke er i tvivl om, at det er pisse svært, når det for alvor gør ondt.

Og 1000 tak for ve-støv

Anmeld

14. april 2011

Chewy

AnneBJ skriver:

Det lyder da som om der snart sker noget Du er ikke i tvivl når veerne er "brugbare" - du vil ikke have luft til at tale under veen, men er du i tvivl så ring til FG - de er rigtig gode til at vurdere om veerne er stærke nok til du skal komme ind

Og så modsat hvad de andre foreslår, så vil jeg sige: HVIL DIG! SPIS! DRIK! Jeg ved godt det virker mere fristende at gå en tur og håbe det sætter gang i noget, så du ikke skal have ondt i længere tid end højst nødvendigt, men du får brug for AL din energi! Jeg gik i fødsel kl. 23 om aftenen, vores dreng er fødtkl. tyve i otte om morgenen. Jeg var SÅ smadret til sidst, fordi jeg ikke havde sovet i et helt døgn. Efter fødslen kunne jeg slet ikke sove pga. adrenalin, så jeg var vågen fra onsdag morgen kl. 8 til torsdag aften kl. 23... 

Pøj pøj med det hele - det er en fantastisk oplevelser der venter dig!

Jeg vil helt klart også hvile mig. Det har jeg det bedst med. Faktisk sagde de det også til fødselsforberedelse, at det var en skrøne, at gåture osv. skulle hjælpe. Så deres råd var hvile, hvile og hvile, så man var helt klar til den store kraftpræstation

Så nu vil jeg lægge mig på sofaen og sluge alt det royale barnedåbshalløj råt - bare fordi jeg kan

Anmeld

15. april 2011

Dansker I Holland

Chewy skriver:

Det har allerede hjulpet mig meget. Bare under disse "små" veer som jeg har nu, synes jeg man kan mærke en afslapning i kroppen, der virker helt rigtigt, når man trækker vejret ordenligt. Så vil bestemt gøre alt for at trække vejret godt, selvom jeg slet ikke er i tvivl om, at det er pisse svært, når det for alvor gør ondt.

Og 1000 tak for ve-støv

Det lyder godt Jeg håber du får en super god fødsel Smiler.. Vestøv har alle da brug for når de har veer og der ikke sker så meget hehe.. Så intet problem

Knus Sussie

Anmeld

17. april 2011

Chewy

Hej piger,

Lige en lille update Ja, den var altså god nok - det var tegn på fødsel

Fredag d. 15. april 2011 kl. 18.28 kom vores lille søn til verdenHan vejede 2790 g og målte 50 cm.

Jeg skulle undersøges på fødegangen kl 12.20 fredag og der fik jeg af vide, at jeg var 5 cm åben. Vandet gik da de først begyndte at "pille" ved mig Kl. 13 kom jeg på fødegangen og 18.28 er han født. En rigtig god og hurtig fødsel

Tak for ve-støv og opmuntrende ord

Anmeld

17. april 2011

aya-zia

ihhhhhh stort tillykke.... glædes os til og se et lille billede af vidunderet...

Anmeld

17. april 2011

meem

Stort tillykke med jeres lille søn

Anmeld

17. april 2011

lhn89

Ihh hvor dejligt! Stort tillykke med ham! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.