Hej piger,
Jeg er i dag 38+2 og er efterhånden ved at være godt forvirret. Håber I kan hjælpe mig med at finde ud af, hvad det er, der sker.
Sagen er den, at jeg ikke på noget tidspunkt i min graviditet har haft plukkeveer, jeg selv har lagt mærke til. Ingen med smerter el. lignende.
Natten til onsdag vågnede jeg så med ondt i lænden og menstruationslignende smerter. Ikke noget voldsomt men alligevel så de nev en del. Selve onsdag (igår) havde jeg så fortsat en del mensessmerter, og jeg tilbragte det meste af dagen på sofaen fordi de faktisk nev en del og kom bare jeg foretog mig det mindste. I nat havde jeg så regelmæssige menssmerter - 12 min mellem hver mens smerte som virkelig nev til. Jeg vågnede af dem hver gang, for hold da op, hvor de bed.
Nu er jeg så stået op, har været i bad osv. og de er der stadig. Ikke så regelmæssigt, men de kommer en gang imellem så jeg dælme er ved at tabe pusten.
Jeg har en del slimet (undskyld detaljerne) udflåd og i går var der en lille smule blod i (vel det de kalder tegnblødning).
Jeg er skrup forvirret i forhold til, hvad det er, der sker. I princippet kan der jo godt gå længe endnu, men det er bare kommet så pludseligt med de plukkeveer/menssmerter, at jeg faktisk tænkte, at nu var det nok nu. Men det kan også være, det bare skal være sådan op mod fødslen?
Er der nogen af jer tøser, der har oplevet noget lignende? Og var I på vej i fødsel, eller hvad skete der?
Er 1. gangsfødende så aner virkelig ikke, hvad jeg skal tro. Synes min krop sender mig en masse blandede signaler og synes virkelig det er svært at tyde.
Tak fordi I læste med
Anmeld