Hej Piger 
Så fik jeg endelig efter lidt besvær uploaded det sidste nye billede 
Var til JM i går, og den blev skønnet til at veje 2kg. Skal til vækstscanning i morgen, og glæder mig til at høre hvor meget de skønner den til. De kan jo nok se det mere præcist 
Jeg må indrømme at jeg efterhånden er GODT træt af "tvillinge-kommentarer", og kommentarer om hvor stor min mave er. Ved godt folk ikke siger det for at være irriterende, men kan mærke at jeg bare virkelig ikk gider høre på det mere nu!
Jeg er enormt besværet af al den væske jeg render rundt med i kroppen, og synes efterhånden det er meget lidt sjovt at have denne store mave og elefantben. Har taget 3 kg på indenfor de sidste 3 uger, og både min kæreste og jeg er enige om at vi kan se det primært har sat sig som væske i mine ben
Så er 8 uger altså lang tid at vente til termin når man er så besværet af væske og bækkensmerter, som jeg er.
VI GLÆDER OS HELT VILDT til den lille kommer ud nu 
Har desuden endelig fået min eksamensdato opgivet, og det er d.17.juni. Dvs 6 dage efter min termin. Så jeg HÅBER 

at jeg føder før tid. Hvis jeg går over tid tror jeg at jeg bliver ret stresset, da jeg jo nødigt vil blande fødsel og eksmaen for meget 
Det blev desværre mest til lidt af en klagesang over de knap så gode sider af min graviditet på dette stadie. MEN der skal ikke herske tvivl om at jeg selvfølgelig ikke ville bytte det væk for noget, når jeg ved hvad der venter os om ca.8 uger 
Tak fordi i læste med. Kommentarer er kærkomne 
Knus
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld