Bassen Uge 32 (31+4) <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
9 svar
1 synes godt om
14. april 2011

Bruus

Hej Piger 

Så fik jeg endelig efter lidt besvær uploaded det sidste nye billede 
Var til JM i går, og den blev skønnet til at veje 2kg. Skal til vækstscanning i morgen, og glæder mig til at høre hvor meget de skønner den til. De kan jo nok se det mere præcist 
Jeg må indrømme at jeg efterhånden er GODT træt af "tvillinge-kommentarer", og kommentarer om hvor stor min mave er. Ved godt folk ikke siger det for at være irriterende, men kan mærke at jeg bare virkelig ikk gider høre på det mere nu!

Jeg er enormt besværet af al den væske jeg render rundt med i kroppen, og synes efterhånden det er meget lidt sjovt at have denne store mave og elefantben. Har taget 3 kg på indenfor de sidste 3 uger, og både min kæreste og jeg er enige om at vi kan se det primært har sat sig som væske i mine ben  Så er 8 uger altså lang tid at vente til termin når man er så besværet af væske og bækkensmerter, som jeg er.

VI GLÆDER OS HELT VILDT til den lille kommer ud nu 

Har desuden endelig fået min eksamensdato opgivet, og det er d.17.juni. Dvs 6 dage efter min termin. Så jeg HÅBER  at jeg føder før tid. Hvis jeg går over tid tror jeg at jeg bliver ret stresset, da jeg jo nødigt vil blande fødsel og eksmaen for meget

Det blev desværre mest til lidt af en klagesang over de knap så gode sider af min graviditet på dette stadie. MEN der skal ikke herske tvivl om at jeg selvfølgelig ikke ville bytte det væk for noget, når jeg ved hvad der venter os om ca.8 uger 

Tak fordi  i læste med. Kommentarer er kærkomne 

Knus

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Kofoed.

Det er en flot mave, om folk tror der er en eller to

Jeg kan nu godt forstå, at du ikke ønsker vandet går midt i eksamen, men så burde du kunne komme til syge eksamen i august/september

Er det ikke meget normalt, at bebse er omkring de 2 kg nu?

Anmeld

14. april 2011

Bruus

Kofoed33 skriver:

Det er en flot mave, om folk tror der er en eller to

Jeg kan nu godt forstå, at du ikke ønsker vandet går midt i eksamen, men så burde du kunne komme til syge eksamen i august/september

Er det ikke meget normalt, at bebse er omkring de 2 kg nu?

Mange tak

Jo, jeg kan nok sagtens tage sygeeksamen, men jeg vil bare så gerne have den her eksamen ud af verden!! Så jeg ikke skal tænke på den 3 mdr efter fødslen, og læse op igen osv. 

Og jo, jeg tror vist det er meget normalt at Babyen vejer omkring de  2000 gram på dette tidspunkt 

Da jeg var til scanning i uge 29, vejede den over gennemsnittet, svarende til en bebs som var 1½ uge længere henne end den var. Så det ku jo være sjovt hvis den stadig holder dig over gennemsnittet når jeg skal scannes i morgen. Vi får se 

Anmeld

14. april 2011

Lotus86

Jeg synes du har en rigtig fin mave Og jeg kender bestemt også godt til det med de skide kommentarer, og nøj hvor bliver man bare træt af dem, men folk er sikkert bare misundelige

Håber det hele flasker sig for jer med fødsel og eksamen

Anmeld

14. april 2011

joojoo

den er så fin din mavse Hvor og hvorfor får du foretaget vækstscanning? Får alle tilbudt det?

Anmeld

14. april 2011

Bruus

Lotus86 skriver:

Jeg synes du har en rigtig fin mave Og jeg kender bestemt også godt til det med de skide kommentarer, og nøj hvor bliver man bare træt af dem, men folk er sikkert bare misundelige

Håber det hele flasker sig for jer med fødsel og eksamen

Jaa, det er bare fordi de er misundelige  Tak for kommentaren!

Anmeld

14. april 2011

Bruus

joojoo skriver:

den er så fin din mavse Hvor og hvorfor får du foretaget vækstscanning? Får alle tilbudt det?

På Hvidovre Hospital i morgen kl.11.00  ... Nej det er ikke noget alle får tilbudt. Det var overlægen fra Svangerskabsambulatoriet på hospitalet som gerne ville have mig til sådan en scanning, som et led i observationen af at alt er ok, selvom jeg har haft tegn på begyndende svangerskabsforgiftning... Men jeg tror ikke der er noget at komme efter. Var til JM i går, og mit blodtryk var faldet, og var rigtig fint nu  Og hun skønnede Bassen til at veje 2000gram nu, så det tyder jo på at den vokser lige præcis som den skal  men havde heller ikke regnet med andet.

Jeg synes det er så spændende at vi er sat til samme dag.. Tænk, det kunne da være sjovt hvis vi mødte hinanden på fødselsgangen, hehe   Hvem mon føder først 

Anmeld

14. april 2011

joojoo

MDybvad skriver:

På Hvidovre Hospital i morgen kl.11.00  ... Nej det er ikke noget alle får tilbudt. Det var overlægen fra Svangerskabsambulatoriet på hospitalet som gerne ville have mig til sådan en scanning, som et led i observationen af at alt er ok, selvom jeg har haft tegn på begyndende svangerskabsforgiftning... Men jeg tror ikke der er noget at komme efter. Var til JM i går, og mit blodtryk var faldet, og var rigtig fint nu  Og hun skønnede Bassen til at veje 2000gram nu, så det tyder jo på at den vokser lige præcis som den skal  men havde heller ikke regnet med andet.

Jeg synes det er så spændende at vi er sat til samme dag.. Tænk, det kunne da være sjovt hvis vi mødte hinanden på fødselsgangen, hehe   Hvem mon føder først 

Hehe nå oke.. Det er bare så super dejligt at ens børn har det godt inde i maven selvom man måske selv har nogle skavanker.. så ligger de bare derinde helt trygt

Jeg har været syg i over en uge nu de første to dage med feber og så fik jeg ondt i halsen..og har stadig ondt i halsen..Har været ret hårdt Men var hos lægen igår og alt var som det skulle være og hans hoved var ved at sætte sig fast og hans lille hjerte bankede så flot

Ja det er ret spændende hvem af os som føder først Har du haft kramper? Havde mit første her forleden i højre ben...gaaal det gjorde ondt

Anmeld

14. april 2011

Bruus

joojoo skriver:

Hehe nå oke.. Det er bare så super dejligt at ens børn har det godt inde i maven selvom man måske selv har nogle skavanker.. så ligger de bare derinde helt trygt

Jeg har været syg i over en uge nu de første to dage med feber og så fik jeg ondt i halsen..og har stadig ondt i halsen..Har været ret hårdt Men var hos lægen igår og alt var som det skulle være og hans hoved var ved at sætte sig fast og hans lille hjerte bankede så flot

Ja det er ret spændende hvem af os som føder først Har du haft kramper? Havde mit første her forleden i højre ben...gaaal det gjorde ondt

Åh ja, kramper har jeg haft nok af... De kommer mest i løbet af natten og om morgenen.... men for det meste når jeg lige at strække benene inden musklerne når at krampe rigtigt.

Hvor fint... Det var da tidligt han sætter sig fast.. Men ja, det er jo så forskelligt  Det er som om min bebs altid foretrækker at ligge i højre side af min mave.. hehe... Det er altid der den ligger for det meste.... Lidt underligt! Men ja, sådan er det nu engang  Den nyder vel bare at den stadig selv kan vælge hvor den helst vil fylde  

Anmeld

14. april 2011

RiUL

Super flot mave, smukke  Synes du ser virkelig godt ud  

Men wow kun 8 uger tilbage, det er jo lige om lidt - det er godt nok gået stærkt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.