Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Secrets skriver: Jeg kan godt prøve at se på det Hvad skal jeg kalde den?
Jeg kan godt prøve at se på det Hvad skal jeg kalde den?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er op til dig! Måske Århus Mødregruppe ellers vær kreativ
Kan du ikke tilføje mig som ven på facebook? Ellers kan jeg ikke oprette den, skal tilføje et medlem med det samme
Secrets skriver: Kan du ikke tilføje mig som ven på facebook? Ellers kan jeg ikke oprette den, skal tilføje et medlem med det samme Jeg hedder Janne Topping
Kan du ikke tilføje mig som ven på facebook? Ellers kan jeg ikke oprette den, skal tilføje et medlem med det samme Jeg hedder Janne Topping
Lunae skriver: Done
Done
Super Så skal jeg bare have folk til at venneanmode mig, så jeg kan tilføje dem..
Secrets skriver: Super Så skal jeg bare have folk til at venneanmode mig, så jeg kan tilføje dem..
Et også fra Århus, må jeg være med?
Ja da Ansøg mig på facebook..
Jo jeg kunne godt have lyst :-)
Er dog ikke på barsel mere... Ved ikke hvor gamle jeres børn er? Eller er det sådan hygge uden børn...
Lige meget hvad så kunne jeg godt tænke mig det.
:-)
lærkes_mor skriver: Jo jeg kunne godt have lyst :-) Er dog ikke på barsel mere... Ved ikke hvor gamle jeres børn er? Eller er det sådan hygge uden børn... Lige meget hvad så kunne jeg godt tænke mig det. :-)
Lunae skriver: Du kan bare adde mig på facebook luna fomsgaard
Du kan bare adde mig på facebook luna fomsgaard
Er netop gjort.. men glemte at skrive noget ved... Men hedder Sara Robinson Sørensen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128