Veninder i Århus og omegn - gruppe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.738 visninger
24 svar
0 synes godt om
14. april 2011

Lunae

Hej piger!
Jeg har lagt mærke til, at der er en del fra Århus, som søger nye veninder og jeg har selv fået et par henvendelser! Jeg har været ret dårlig til at få svaret, men efter min datter er blevet lidt ældre har jeg mod på at lære nogle nye mennesker at kende! Jeg tænkte derfor, om det måske var muligt at oprette en gruppe for århuspigerne, så vi kunne følge med i hinandens liv og eventuelt mødes på cafe eller andet i ny og næ! Personligt har jeg en stor vennegruppe, men ingen med børn endnu og kunne rigtig godt tænke mig at møde nogen, som er det samme sted i livet, som mig!

Kunne der være interesse for det?
Skriv hvis i vil vide mere om mig eller om tankerne bag dette forslag!

Venlig hilsen
Lunae

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Lunae

Slet ingen interesserede?

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Jo, fantastisk idé! Du må meget gerne oprette en gruppe

Anmeld

14. april 2011

Lunae

Secrets skriver:

Jo, fantastisk idé! Du må meget gerne oprette en gruppe

Ved du hvordan man gør det?

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Ved du hvordan man gør det?

Hmm nej! Men hvis det skal være en af de grupper ligesom ude i siden, så skal man jo være plusmedlem for at kunne bruge det

Anmeld

14. april 2011

Lunae

Secrets skriver:

Hmm nej! Men hvis det skal være en af de grupper ligesom ude i siden, så skal man jo være plusmedlem for at kunne bruge det

Okay - måske skulle vi bare lave en facebook gruppe for baby.dkere fra Århus/Østjylland!

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Okay - måske skulle vi bare lave en facebook gruppe for baby.dkere fra Århus/Østjylland!

DEt kunne vi godt.. Men der synes jeg nok 3 ting, ved ikke hvad du/i synes:

1. Baby.dk skal ikke indgå i navnet Foretrækker at holde privat for dem jeg kender hvilken babyside jeg er på!
2. Det skal være en lukket gruppe hvor alle ikke bare kan skrive og læse
3. Måske også en områdebegrænsning? Synes østjylland er lige bredt nok, hvis vi skal være sådan en hyggelig Århus gruppe der skal mødes af og til, hvis vi har lyst.. 

Anmeld

14. april 2011

Madam Blå

Der ligger en gruppe i bunden af siden, under geografi, der hedder Århus. Måske man kunne benytte den?

Anmeld

14. april 2011

Lunae

Secrets skriver:

DEt kunne vi godt.. Men der synes jeg nok 3 ting, ved ikke hvad du/i synes:

1. Baby.dk skal ikke indgå i navnet Foretrækker at holde privat for dem jeg kender hvilken babyside jeg er på!
2. Det skal være en lukket gruppe hvor alle ikke bare kan skrive og læse
3. Måske også en områdebegrænsning? Synes østjylland er lige bredt nok, hvis vi skal være sådan en hyggelig Århus gruppe der skal mødes af og til, hvis vi har lyst.. 

Jeg er helt enig vil du oprette den eller skal jeg? Jeg er ikke sikker på, at jeg ved hvordan man gør den hemmelig!?

Anmeld

14. april 2011

Frøken J.

Lunae skriver:

Jeg er helt enig vil du oprette den eller skal jeg? Jeg er ikke sikker på, at jeg ved hvordan man gør den hemmelig!?

Jeg kan godt prøve at se på det Hvad skal jeg kalde den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.