Marts Fotografering ved clia design foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2011

Cstinne

kitty skriver:

Øhm, jeg forstår måske ikke helt. Er det en form for kommentar om, hvordan det har været at være hos dig/oplevelsen, eller?

Det kan jeg i hvert fald hurtigt skrive, at det har været positivt

hi hi... ja nemlig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

otlitrom

Cstinne skriver:

hi hi... ja nemlig

Jeg vil gerne skrive et par linjer eller 3. Jeg sender det til dig i en mail herinde, hvis det er OK? Og det bliver ikke lige nu, men i løbet a weekenden. Er det fint?

Anmeld

15. april 2011

Cstinne

kitty skriver:

Jeg vil gerne skrive et par linjer eller 3. Jeg sender det til dig i en mail herinde, hvis det er OK? Og det bliver ikke lige nu, men i løbet a weekenden. Er det fint?

Det er også helt iorden... du er så sød

kan også godt vente ;-)

Anmeld

15. april 2011

LotteGabriella

jeg har stem 6+23+24 Det er virkelige nogle dejlige anderledes billeder

Anmeld

16. april 2011

pussepige

Super gode billeder og rigtig hyggelig dag... Kommer helt klart med alle ungerne og skal have taget et par billeder..

Anmeld

21. april 2011

otlitrom

Cstinne skriver:

Det er også helt iorden... du er så sød

kan også godt vente ;-)

Tillader mig at skrive her, for at hive billederne på forsiden igen. Folk skal jo ikke sidde derude og blive snydt

Vil bare sige, at jeg ikke har glemt dig.. Der er bare lige 35 andre ting der også fylder mit hovede pt! Jeg skal nok vende tilbage, når jeg har fået skrevet et par linjer. Men det skal jo helst lyde godt, ikk?

God påske!

Anmeld

22. april 2011

pussepige

Syens da den skal have en opper...

Anmeld

22. april 2011

Cstinne

kitty skriver:

Tillader mig at skrive her, for at hive billederne på forsiden igen. Folk skal jo ikke sidde derude og blive snydt

Vil bare sige, at jeg ikke har glemt dig.. Der er bare lige 35 andre ting der også fylder mit hovede pt! Jeg skal nok vende tilbage, når jeg har fået skrevet et par linjer. Men det skal jo helst lyde godt, ikk?

God påske!

Helt iorden kitty...

Holder også lidt påskeferie de næste par dage

Anmeld

22. april 2011

Cstinne

pussepige skriver:

Super gode billeder og rigtig hyggelig dag... Kommer helt klart med alle ungerne og skal have taget et par billeder..

I er altid velkommen igen

Anmeld

30. april 2011

Cstinne

Så er det ved at være sidste chance for at få stemt på en eller flere af de dejlige billeder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.