Marts Fotografering ved clia design foto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

TbCp

Virelig smukke billeder!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

pussepige

Eiii der er min "lille" baby jo...

Det er bare nogle super flotte billeder allesammen. Tror jeg fik stemt på en hel del  

Anmeld

14. april 2011

GUSO

Suuper gode billeder... Tusind tak for en rigtig god oplevelse... Du er en fantastisk fotograf...

Anmeld

14. april 2011

Mor Christa

Synes virkelig alle sammen er RIGTIG gode. Er også især vild med dem med hænder og babyhænder/fødder Ihh.
Men jeg må sige at nummer tre røg liiige i hjertet på mig .. Så det har jeg stemt på ..

Anmeld

14. april 2011

Stumpen

13 og 23 

Anmeld

14. april 2011

CamiRon

Åhh Christina! Hvor er de billeder bare gode!! Jeg har selvfølgelig stemt på min lille Ida men også et par stykker mere! De er virkelig gode!!

Anmeld

14. april 2011

bøgelund

billede 30.. æigghh hvor er hun smuk.. :O - ved bare ikke hvem den smukke pige med smukke mave er?! - men hun får min stemme.

rigtig gode billeder... 

Anmeld

14. april 2011

anmaj

bøgelund1 skriver:

billede 30.. æigghh hvor er hun smuk.. :O - ved bare ikke hvem den smukke pige med smukke mave er?! - men hun får min stemme.

rigtig gode billeder... 

det er kitty,...

og det er bare et godt billede

Anmeld

14. april 2011

bøgelund

anmaj skriver:

det er kitty,...

og det er bare et godt billede

ja det er så godt.. hun er virkelig så naturlig smuk.. hun ligner bare en med det største og varmeste hjerte.. man får helt lyst til at give hende et kram..  så her Kitty:  

Anmeld

14. april 2011

otlitrom

bøgelund1 skriver:

ja det er så godt.. hun er virkelig så naturlig smuk.. hun ligner bare en med det største og varmeste hjerte.. man får helt lyst til at give hende et kram..  så her Kitty:  

Det var dog noget af det sødeste at komme ind at læse! TAK! Jeg (og hormonerne) er meget rørt over din besked! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Så tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.