Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Virelig smukke billeder!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Eiii der er min "lille" baby jo...
Det er bare nogle super flotte billeder allesammen. Tror jeg fik stemt på en hel del
Synes virkelig alle sammen er RIGTIG gode. Er også især vild med dem med hænder og babyhænder/fødder Ihh.Men jeg må sige at nummer tre røg liiige i hjertet på mig .. Så det har jeg stemt på ..
13 og 23
Åhh Christina! Hvor er de billeder bare gode!! Jeg har selvfølgelig stemt på min lille Ida men også et par stykker mere! De er virkelig gode!!
billede 30.. æigghh hvor er hun smuk.. :O - ved bare ikke hvem den smukke pige med smukke mave er?! - men hun får min stemme.
rigtig gode billeder...
bøgelund1 skriver: billede 30.. æigghh hvor er hun smuk.. :O - ved bare ikke hvem den smukke pige med smukke mave er?! - men hun får min stemme. rigtig gode billeder...
det er kitty,...
og det er bare et godt billede
anmaj skriver: det er kitty,... og det er bare et godt billede
ja det er så godt.. hun er virkelig så naturlig smuk.. hun ligner bare en med det største og varmeste hjerte.. man får helt lyst til at give hende et kram.. så her Kitty:
bøgelund1 skriver: ja det er så godt.. hun er virkelig så naturlig smuk.. hun ligner bare en med det største og varmeste hjerte.. man får helt lyst til at give hende et kram.. så her Kitty:
Det var dog noget af det sødeste at komme ind at læse! TAK! Jeg (og hormonerne) er meget rørt over din besked! Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige.. Så tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128