svar på kromosonfejl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. april 2011

sweet

var til ekstra samtale på klinisk genetisk i århus i dag, var så nervøs for at de havde indkaldt os fordi de havde fundet fejl i vores kromosontest....

men heldigvis har de intet fundet og sagen er nu lukket ved dem der ude, så nu skal vi igang med en større udredning her i byen i stedet for...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Mira0911

sweet skriver:

var til ekstra samtale på klinisk genetisk i århus i dag, var så nervøs for at de havde indkaldt os fordi de havde fundet fejl i vores kromosontest....

men heldigvis har de intet fundet og sagen er nu lukket ved dem der ude, så nu skal vi igang med en større udredning her i byen i stedet for...

Såååå godt søde... 

Anmeld

13. april 2011

sweet

MoarJ skriver:

Såååå godt søde... 

Anmeld

13. april 2011

Sof

Hvor dejligt at høre at der ingen kromosomfejl var, håber I snart kan få lidt mere klarhed over det, eller få svaret på at det er din sygdom og at din medicin vil hjælpe hvis den bliver taget under hele forløbet.

Krydser alt hvad jeg kan for at du snart bliver mor

Anmeld

13. april 2011

sweet

Sof skriver:

Hvor dejligt at høre at der ingen kromosomfejl var, håber I snart kan få lidt mere klarhed over det, eller få svaret på at det er din sygdom og at din medicin vil hjælpe hvis den bliver taget under hele forløbet.

Krydser alt hvad jeg kan for at du snart bliver mor

smiler tak  nu skal vi bare være sikker på min sygdom er i bero og så igang med den næste omgang udredning ang babyprojekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.