lisbethita skriver:
HEEEEEEEEEEEEEEEEJ SMUKKE"! Øj hvor er det længe siden. JEg er så godt som aldrig herinde mere. Men faldt lige over Isabella ;-) HVOR ER HUN DEJLIG! Tænk sig, at det var den lille smuk-zak, som var inde i din mave for kort tid siden, altså. Ej. Det er slet ikke til at forstå.....
Smilla er blevet 1 år nu, så jeg kan heller ikke følge med tiden mere. Det er SÅ vildt altså....
Har du det ellers godt?? HVad med amning og alt det hele?? Ej, jeg har helt glemt alle de ting, som man gennemgår, når de er den alder. ER hun blevet navngivet eller døbt??
KÆMPE KRAMMER fra Lisbeth 
Hej Søde
Tak
Ja det er altså vildt så hurtigt tiden går
Har også lige set at jeg har postet det samme billede to gange. Lidt blankt 
Tænk engang 1 år. Så er Smilla jo ikke rigtigt en baby mere
Vi har det bare rigig godt. Og det er jo bare så dejligt at være mor
Hun har ikke fået nok mad. Så vi har måtte supplere med mme. Hun synes ikke så godt om det, så malker ud et par gange om dagen, for at have noget at blande op med, og ammer ellers et par gange i løbet af dagen samt om natten. Hun er bare blevet meget gladere efter det. Så selvom det er trist ikke at kunne amme hende, så er det en lettelse. I slutningen af april kommer sp og snakker med os om mad. Det er mærkeligt at vide at vi snart er nået dertil. Hun kan rulle fra mave til ryg. Og nu hun ligger på sin voksipose, kan hun bevæge sig en smule, ved at sætte hælene i og skubbe fra. Det ser lidt komisk ud :-)
Hun blev katolsk døbt d. 20/3. Og det var bare en overvældende dag. Hun tudede sig igennem dåben og sov igennem festen... hehe, så det var vel som det skulle være!
Anmeld