Isabella 3,5 md.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Sakris

Najsen86 skriver:

Ej hvor er hun dog bare kær

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

lisbethita

Sakris skriver:

Ja det er altså vildt. Men nu er Isabella 3,5 måned. Det hele er gået så stærkt. Hun er blevet døbt. Har været ude og flyve - 4 gange (tur/retur til københavn 2 gange :-) Og er bare hele familiens lille guldklump.

Jeg nyder bare at se alle hendes fremskridt, og ikke mindst at se på den dejlige lille glade baby hver dag!

Vi er begyndt at supplere med profylac. Da hun ikke fik nok at spise. Det bliver fortyndet med modermælk for at glide ned!

Vægten nærmer sig de 5 kg! og længden 60cm

Ej hvor er jeg lykkelig og stolt af min lille trunte. Hun er den største gave overhovedet. Og derfor må jeg lige dele et par billeder af hvor skøn hun er

HEEEEEEEEEEEEEEEEJ SMUKKE"! Øj hvor er det længe siden. JEg er så godt som aldrig herinde mere. Men faldt lige over Isabella ;-) HVOR ER HUN DEJLIG! Tænk sig, at det var den lille smuk-zak, som var inde i din mave for kort tid siden, altså. Ej. Det er slet ikke til at forstå..... 

Smilla er blevet 1 år nu, så jeg kan heller ikke følge med tiden mere. Det er SÅ vildt altså....

Har du det ellers godt?? HVad med amning og alt det hele?? Ej, jeg har helt glemt alle de ting, som man gennemgår, når de er den alder. ER hun blevet navngivet eller døbt??

KÆMPE KRAMMER fra Lisbeth 

Anmeld

14. april 2011

Sakris

lisbethita skriver:

HEEEEEEEEEEEEEEEEJ SMUKKE"! Øj hvor er det længe siden. JEg er så godt som aldrig herinde mere. Men faldt lige over Isabella ;-) HVOR ER HUN DEJLIG! Tænk sig, at det var den lille smuk-zak, som var inde i din mave for kort tid siden, altså. Ej. Det er slet ikke til at forstå..... 

Smilla er blevet 1 år nu, så jeg kan heller ikke følge med tiden mere. Det er SÅ vildt altså....

Har du det ellers godt?? HVad med amning og alt det hele?? Ej, jeg har helt glemt alle de ting, som man gennemgår, når de er den alder. ER hun blevet navngivet eller døbt??

KÆMPE KRAMMER fra Lisbeth 

Hej Søde

Tak  Ja det er altså vildt så hurtigt tiden går  Har også lige set at jeg har postet det samme billede to gange. Lidt blankt

Tænk engang 1 år. Så er Smilla jo ikke rigtigt en baby mere

Vi har det bare rigig godt. Og det er jo bare så dejligt at være mor Hun har ikke fået nok mad. Så vi har måtte supplere med mme. Hun synes ikke så godt om det, så malker ud et par gange om dagen, for at have noget at blande op med, og ammer ellers et par gange i løbet af dagen samt om natten. Hun er bare blevet meget gladere efter det. Så selvom det er trist ikke at kunne amme hende, så er det en lettelse. I slutningen af april kommer sp og snakker med os om mad. Det er mærkeligt at vide at vi snart er nået dertil. Hun kan rulle fra mave til ryg. Og nu hun ligger på sin voksipose, kan hun bevæge sig en smule, ved at sætte hælene i og skubbe fra. Det ser lidt komisk ud :-)

Hun blev katolsk døbt d. 20/3. Og det var bare en overvældende dag. Hun tudede sig igennem dåben og sov igennem festen... hehe, så det var vel som det skulle være!

Anmeld

14. april 2011

lisbethita

Sakris skriver:

Hej Søde

Tak  Ja det er altså vildt så hurtigt tiden går  Har også lige set at jeg har postet det samme billede to gange. Lidt blankt

Tænk engang 1 år. Så er Smilla jo ikke rigtigt en baby mere

Vi har det bare rigig godt. Og det er jo bare så dejligt at være mor Hun har ikke fået nok mad. Så vi har måtte supplere med mme. Hun synes ikke så godt om det, så malker ud et par gange om dagen, for at have noget at blande op med, og ammer ellers et par gange i løbet af dagen samt om natten. Hun er bare blevet meget gladere efter det. Så selvom det er trist ikke at kunne amme hende, så er det en lettelse. I slutningen af april kommer sp og snakker med os om mad. Det er mærkeligt at vide at vi snart er nået dertil. Hun kan rulle fra mave til ryg. Og nu hun ligger på sin voksipose, kan hun bevæge sig en smule, ved at sætte hælene i og skubbe fra. Det ser lidt komisk ud :-)

Hun blev katolsk døbt d. 20/3. Og det var bare en overvældende dag. Hun tudede sig igennem dåben og sov igennem festen... hehe, så det var vel som det skulle være!

Puha....bliver helt rørt! Hvor er det stort, søde! Og ja...den dag gik da vist som den skulle, ha ha ha.

Tænk sig der er gået så meget tid. Smilla er slet ikke en baby mere. Hun går ...og går ikke kun - HUN LØBER! Og hun er 1 år og snart 1 måned. Det går dælme stærkt. 

Jeg håber, at hun vil vænne sig til MME. Smilla fik bryst til hun var 7 mrd. Så drak hun så meget, at jeg ikke kunne følge med. Så gik vi over til flaske. Det var fantastisk. Spændende, hvordan den næste tid går.

Hvor er det dejligt at høre, hvordan I har det ;-)

KRAM

Anmeld

17. april 2011

Sakris

lisbethita skriver:

Puha....bliver helt rørt! Hvor er det stort, søde! Og ja...den dag gik da vist som den skulle, ha ha ha.

Tænk sig der er gået så meget tid. Smilla er slet ikke en baby mere. Hun går ...og går ikke kun - HUN LØBER! Og hun er 1 år og snart 1 måned. Det går dælme stærkt. 

Jeg håber, at hun vil vænne sig til MME. Smilla fik bryst til hun var 7 mrd. Så drak hun så meget, at jeg ikke kunne følge med. Så gik vi over til flaske. Det var fantastisk. Spændende, hvordan den næste tid går.

Hvor er det dejligt at høre, hvordan I har det ;-)

KRAM

Ej hvor er det fint at hun går/løber! hehe...  Hvor længe har hun kunne det?

Jeg håber også at kunne amme i så mange måneder om natten, for det ville jo være træls at skulle op... hehe... Men nu må vi se. Vi er ved at have fast putteritual, der fungere ret godt. Så det er jo skønt.

Anmeld

17. april 2011

Kruse90

årrh hvor er hun skøn søøde

Anmeld

17. april 2011

Sakris

Kruse90 skriver:

årrh hvor er hun skøn søøde

Tusind tak

Er også bare så glad hver gang jeg kigger på hende.....

Håber alt går godt på fredag, så du kan komme igang med stikkene og forhåbentlig snart vente din egen lille guldklump

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.