Isabella 3,5 md.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.149 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Sakris

Ja det er altså vildt. Men nu er Isabella 3,5 måned. Det hele er gået så stærkt. Hun er blevet døbt. Har været ude og flyve - 4 gange (tur/retur til københavn 2 gange :-) Og er bare hele familiens lille guldklump.

Jeg nyder bare at se alle hendes fremskridt, og ikke mindst at se på den dejlige lille glade baby hver dag!

Vi er begyndt at supplere med profylac. Da hun ikke fik nok at spise. Det bliver fortyndet med modermælk for at glide ned!

Vægten nærmer sig de 5 kg! og længden 60cm

Ej hvor er jeg lykkelig og stolt af min lille trunte. Hun er den største gave overhovedet. Og derfor må jeg lige dele et par billeder af hvor skøn hun er

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Frk.S

Nårrh, hvor er hun kær.

Når jeg ser sådanne billeder kommer jeg til at glæde mig endnu mere til vi skal se vores lille guldklump!

Anmeld

13. april 2011

Sakris

Frk.S skriver:

Nårrh, hvor er hun kær.

Når jeg ser sådanne billeder kommer jeg til at glæde mig endnu mere til vi skal se vores lille guldklump!

Tak.... Og det kan jeg godt forstå. Der er bare ikke noget bedre end omsider at få sit barn i armene

Anmeld

13. april 2011

B&J

Nåå hvor er hun dog bare dejlig sikke en nuser lille pige

Anmeld

13. april 2011

businesstigger

Hvor er hun bare lækker!

Anmeld

13. april 2011

Sakris

B&J skriver:

Nåå hvor er hun dog bare dejlig sikke en nuser lille pige

Tusind tak.

Jeg smelter også bare når hun er glad og tilfreds. Og det er hun gudskelov for det meste!

Anmeld

13. april 2011

Sakris

businesstigger skriver:

Hvor er hun bare lækker!

Tak

Anmeld

13. april 2011

Caroline86

ups... du fik altså lige skruet lidt på mit skruk-o-meter kæft hvor er hun dejlig, søde!!

Anmeld

13. april 2011

Sakris

Caroline86 skriver:

ups... du fik altså lige skruet lidt på mit skruk-o-meter kæft hvor er hun dejlig, søde!!

hehe, tak

Det er ihvertfald heller ikke det sidste barn jeg skal have

Nu har jeg også bare kunne savle over Laura i 10 måneder inden jeg selv fik en guldklump.

Anmeld

14. april 2011

Najsen86

Ej hvor er hun dog bare kær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.