Hejsa, I am back

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2008

linemus

Et stort tillykke med lillebror!!!!

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2008

Sille

ihh tillykke med den lille fyr..

Anmeld

26. oktober 2008

Loggidut

ja jeg har sagt den før....og siger det gerne igen tillykke med det bette pus, hvor er det bare skønt for jer

og tak fordi jeg måtte følge med undervejs...hvor var det bare dejligt!

Anmeld

26. oktober 2008

Mie A

Endnu engang et stort tillykke med jeres lille Benjamin.

Anmeld

26. oktober 2008

Muffinmus

Mebach skriver:

Men Trolden ville jo gerne have ks.

Synes 9 timer er rigeligt.
Har selv prøvet at have veer i ca. 7 timer 1. gang. og 3 timer 2. gang.
Synes det var nok!

Jo jo, det ved jeg godt60.png
Og ja, alt er vel relativt hvad veer angår.
Jeg synes jo bare det lød ret tidligt med kun 9 timers veer, så det var kun derfor jeg spurgte60.png
er jo lidt interesseret i hvorfor da jeg selv fik ks sidste gang efter de 45 timers veer (så virker 9 timer som piece of cake, ikke). Om det var dem der sagde at det var bedst og sådan noget....for at samenligne med hvad jeg måske kan forvente næste gang..nemlig IKKE 45 timers veer60.png

Tænker jo meget på næste gang, om de lader mig gå lige så længe med veer fordi jeg da sikkert godt kan føde selv..som de sagde hele tiden sidste gang hver gang jeg spurgte om de ikke kunne gøre noget.

Anmeld

26. oktober 2008

Nadi

Hvor er han nuser

TILLYKKE!!!

Anmeld

26. oktober 2008

Plysbjørnen

MariaE skriver:

Ja, endnu engang tillykke med den fine lille dreng, han ser bare så yndig ud på billedet.
Ja, brandærgeligt de valgte ks til dig, men man kan vel ikke rigtig gøre noget.
Må jeg spørge hvorfor de gav dig ks efter kun 9 timer med veer????

De valgte det ikke, Jeg fik det tilbudt...

Jeg havde hele graviditeten ønsket KS, men havde fået afslag, med den melding at det var noget de bestemte og ikke noget jeg kunne vælge som jeg selv havde lyst til... Men da fødslen kom fik jeg det tilbudt... og jeg takkede ja...

Betina

Anmeld

26. oktober 2008

Plysbjørnen

MariaE skriver:

Jo jo, det ved jeg godt60.png
Og ja, alt er vel relativt hvad veer angår.
Jeg synes jo bare det lød ret tidligt med kun 9 timers veer, så det var kun derfor jeg spurgte60.png
er jo lidt interesseret i hvorfor da jeg selv fik ks sidste gang efter de 45 timers veer (så virker 9 timer som piece of cake, ikke). Om det var dem der sagde at det var bedst og sådan noget....for at samenligne med hvad jeg måske kan forvente næste gang..nemlig IKKE 45 timers veer60.png

Tænker jo meget på næste gang, om de lader mig gå lige så længe med veer fordi jeg da sikkert godt kan føde selv..som de sagde hele tiden sidste gang hver gang jeg spurgte om de ikke kunne gøre noget.

Det havde vist noget at gøre med at den "fødselsplan" der var lavet ikke kunne bruges....

Men kan kun råde dig til at snakke med en læge, sig hvad du ønsker så godt du kan...

Anmeld

26. oktober 2008

ka li ja

manga gange tillykke med den lille benjamin, og godt han har det fint!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.