Graviditets tøj / alm. tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2008

MorCamilla

Miamaja skriver:

det er da ikke desvaerre men det helt idealle synes jeg. ret laekkert kun at tage 2.5 kg paa

Jeg ville nu gerne have haft det hele med, både kæmpe mave, stræk mærkerne bag efter og ondt i ryggen, men det nåede jeg aldrig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

tascia

alm. ventetøj, da maven var stor nok til det... eller dvs. købte alm. bluser med ekstra længde eller et nummer større, men bukserne var ventebukser

syntes min mave kom over en weekend, så gik fra alm. jeans til ventebukser på 3 dage!

Anmeld

27. oktober 2008

SaNiNa

er nu i 9+4 og kan snart ikke passe mere af mit tøj. det ser allerede rigtig tydeligt så skal ud og købe noget nyt... men det bliver nok almindeligt tøj da jeg jo ikke bruger så store str... så jeg ikke kan passe det.

Anmeld

27. oktober 2008

Nadi

Jeg havde faktisk meget lidt ventetøj, jeg brugte bare det jeg gik i ellers og jeg købte kun lige det nødvendige. Men næste gang skal den have MAX, elsker at shopper og er bare vild med bluserne og toppene fra mammalicious.

-Nadia

Anmeld

28. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

det man kan være i og det kan være altmulig tøj...

Anmeld

30. oktober 2008

Rahmberg.dk

Jeg er normalt meget konservativ i min påklædning, og elsker blazer og bukser/ nederdel, eller skjorte og bukser.

Desværre var jeg åbenbart for tyk som gravid for ihvertfald kunne jeg ikke finde noget tøj som jeg 100 % syntes lige var mig.
Derfor måtte jeg tage hvad jeg nu kunne få i HM & Bilka osv.

Glæder mig nu vildt til jeg igen når min normale størrelse og skal ud at shoppe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.