Graviditets tøj / alm. tøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tøjvalg under graviditet.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.089 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. oktober 2008

quar20

Hej alle.
Jeg har tænkt over hvilket slags tøj i bedst befandt jer i under graviditeten. Jeg er gravid i uge 25 nu, og lige nu befinder jeg mig faktisk bedst i et par træningsbukser og en dejlig trøje der ikke strammer..!
For ikke længe siden befandt jeg mig bedst i cowboy-bukser og lækker trøje. Syns ligesom alt sidder stramt og kan ikke holde ud at have cowboy-bukser på mere.
Glæder mig til at se jeres svar.
Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2008

A.

jeg har brugt almindelig tøj udover bukser haft vente bukser ellers haft jeg det bedst med almindelig tøj på haft kun enkel bluser som var ventetøj

Anmeld

25. oktober 2008

fam.4xc

jeg har ik stemt for jeg havde det allerbedst i ventetøj og købte en del i Bilka og H&M og ku overhovedet ik ha levet uden de der mormor vente under hakkere

Anmeld

25. oktober 2008

Stumpen

Jeg har skrevet ligesom da jeg ikke var gravid (bare i størrere størrelser) Grunden til at jeg svarer på den måde, var fordi at jeg både gik i joggingtøj, cowboybukser, t-shirts og bluser...

Anmeld

25. oktober 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej...

Jeg købte mitt tøj på bilka og hm!På bilka har de noe riktig gode billige cowboybukser, som satt helt perftekt, dem var jeg riktig glad for!!

MVH Linda...

Anmeld

25. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg gik i samme type tøj som før jeg blev gravid....bare i stor-mave-udgave

Anmeld

26. oktober 2008

MorCamilla

Jeg gik i det samme tøj som jeg havde gjort inden jeg blev gravid, mest fordi jeg ikke rigtig tog på, tror nok det endte med at jeg havde taget mig 2½ kilo eller sådan noget... Så der var desværre ingen grund til at købe vente tøj...

Anmeld

26. oktober 2008

monstar99

Jeg går mest i alm tøj bare et par nummer større end normalt.
Fik en masse tøj til store piger af en vennindes mor har dog også 3par vente bukser. 45.png
Uge 32+4

Anmeld

27. oktober 2008

Miamaja

MorCamilla skriver:

Jeg gik i det samme tøj som jeg havde gjort inden jeg blev gravid, mest fordi jeg ikke rigtig tog på, tror nok det endte med at jeg havde taget mig 2½ kilo eller sådan noget... Så der var desværre ingen grund til at købe vente tøj...

det er da ikke desvaerre men det helt idealle synes jeg. ret laekkert kun at tage 2.5 kg paa

Anmeld

27. oktober 2008

Christinahr

jeg har købt meget lidt gravidtøj denne gang også. Oversize t-shirt og kjoler med gamacher som moden er, er helt perfekt til når maven vokser synes jeg

Jeg har købt to trøjer, en nederdel og en jakke - alle dele brugt - og ellers bruger jeg mit alm tøj endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.