Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Superlækker teddyfleece jakke fra Molo str. 92 (stor i str.). Brugt til et barn. Tørretumblet efter hver vask i kort tid som det anbefales for at bevare den 'vamsede' kvalitet. Ingen huller, pletter el. lign, men det ses selvfølgelig at den er brugt. Nypris 400 kr. Giv et bud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Shoppingmor skriver: Superlækker teddyfleece jakke fra Molo str. 92 (stor i str.). Brugt til et barn. Tørretumblet efter hver vask i kort tid som det anbefales for at bevare den 'vamsede' kvalitet. Ingen huller, pletter el. lign, men det ses selvfølgelig at den er brugt. Nypris 400 kr. Giv et bud
Har du en mindstepris?
ja en mindstepris??
Undskyld, jeg har slet ikke set at der har været besvarelser
Hvis I stadig skulle være interesserede, så kan jeg oplyse at jeg forestillede mig en mindstepris omkr. 100 kr plus forsendelse - hvordan lyder det?
Hej. Jeg vil gerne købe den for kr. 100 plus porto. Hilsner Camilla
Byder 100 kr incl porto.
Med mindre du bor tæt på mig og jeg kan hente selv.
byder 110 plus porto
Camillago kom vist først. Så det er nok mest rimeligt hvis hun får jakken så
Tak for svar begge to
Nu er jeg jo vant til at handle på Trendsales, hvor en mindstepris ikke nødvendigvis er det samme som en salgspris, og derfor vil jeg lade annoncen her stå åben for bud aftenen ud. Derefter sælger jeg til højestbydende
Venligst Natascha
Jamen så byder jeg kr. 120 plus porto.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128