Meget tyndt udflåd eller fostervand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

IsjaLuna

Omsorgsgiver skriver:

Det kan godt være jeg ringer til vagtlægen selvom jeg har haft ringet til den vagthavende læge på mit lægehus. Jeg ville føle mig meget mere sikker hvis jeg blev scannet og kunne se at det hele var iorden og at det kun er udflåd hvilket jeg virkelig håber!!

Synes jeg er så uheldig

Atlså under min graviditet, da jeg var i fitnesscenteret og cyklede, blev jeg helt svimmel da jeg trådte ned, fordi jeg ikke havde drukket nok vand. JEg ringede til vagtlægen og de sagde at jeg skulle tage på hospitalet med det samme for at få tjekket barnets hjertelyd. 

Alt var fint, og det er rimelig normalt at man bliver lidt dehydreret når man træner, hvis ikke man har drukket nok vand. 

Men hvis jeg skulle have al den besvær bare over dét, så synes jeg du skulle gøre noget. Hvert fald bare for at være på den sikre side 

Op med hovedet ! Et  herfra !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Mikkel's mor <3

Omsorgsgiver skriver:

Hmm..jeg har fået at vide at det først er fra uge 20 eller deromkring at jeg kan ringe til fødegangen... Så det kan jeg jo ikke nu eller kan jeg?

Ja jeg vil mene at du altid kan ringe til fg. og fortæller hvad du har oplevet og at de ikke er tryg ved lægens kommentar, og så må de jo vudere om de vil se dig derfra
kæmpe

Anmeld

13. april 2011

Krussedulle

Hej med dig

Umiddelbart syntes jeg blot det lyder som tyndt udflåd!  det oplevede jeg også tit i min graviditet..

Hvis det var fostervand ville de blive ved med at sive! begge mine fødsler startede med vandafgang, og man er ikke i tvivl når først vandet er gået.

Men hvis du er usikker, så ring til vagtlægen..

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.