Meget tyndt udflåd eller fostervand??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.998 visninger
22 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hej kvinder!

Håber I kan hjælpe mig!

Jeg kunne her til formiddag mærke at der løb noget ud af mig og mine bukser og underbukser blev våde. Jeg havde nogle tynde mørkeblå bukser på så man kunne tydeligt se en våd plet.

Jeg går ud på toilettet og ser at der er en ordentlig sø på bukserne. Lidt mindre end en håndflade fyldte det vil jeg tro. Jeg tog noget toiletpapir og tørrede det men det var uden farve. Jeg havde ingen smerter overhovedet i forbindelse med det, men nu kan jeg ikke lade være med at blive nervøs for om det mon er fostervandet som var gået eller om det bare er meget tyndt udflåd som er nærmest som vand??

Jeg er 16+1 i dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

afrobabies

Omsorgsgiver skriver:

Hej kvinder!

Håber I kan hjælpe mig!

Jeg kunne her til formiddag mærke at der løb noget ud af mig og mine bukser og underbukser blev våde. Jeg havde nogle tynde mørkeblå bukser på så man kunne tydeligt se en våd plet.

Jeg går ud på toilettet og ser at der er en ordentlig sø på bukserne. Lidt mindre end en håndflade fyldte det vil jeg tro. Jeg tog noget toiletpapir og tørrede det men det var uden farve. Jeg havde ingen smerter overhovedet i forbindelse med det, men nu kan jeg ikke lade være med at blive nervøs for om det mon er fostervandet som var gået eller om det bare er meget tyndt udflåd som er nærmest som vand??

Jeg er 16+1 i dag.

Jeg synes at du skal få det tjekket, fordi jeg tror ikke at det er udflåd, det plejer ikke at være så tyndt.

Anmeld

13. april 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
victoria2008 skriver:

Jeg synes at du skal få det tjekket, fordi jeg tror ikke at det er udflåd, det plejer ikke at være så tyndt.

Åh nej bliver helt nervøs  Må hellere ringe til vagtlægen

Anmeld

13. april 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Øv kan vente over en time før jeg kan ringe til vagtlægen  De åbner først kl. 16 Men jeg har ikke haft mere udflåd end det. Det var kun den ene gang....

Anmeld

13. april 2011

Filippa & Liva

Jeg ville nok også lige kontakte lægen, hvis både dine trusser og bukser blev våde og det var helt vandigt.. Håber alt er ok!

Anmeld

13. april 2011

afrobabies

Omsorgsgiver skriver:

Åh nej bliver helt nervøs  Må hellere ringe til vagtlægen

Det synes jeg altså at du skal. Det kan være at det ikke er noget, men synes at det lyder som lidt for meget, ellers skal det være fordi du har svært ved at holde på vandet.

Anmeld

13. april 2011

afrobabies

Omsorgsgiver skriver:

Øv kan vente over en time før jeg kan ringe til vagtlægen  De åbner først kl. 16 Men jeg har ikke haft mere udflåd end det. Det var kun den ene gang....

Kan du ikke nå at ringe til din egen læge?

Anmeld

13. april 2011

Mette 28

lider selv af meget udflåede, og det er tyndt som vand, grunden til det er det, er at det ligger i en lidt tid før det kommer ud, og så er det som vand pga. varmen fra ens krop, mit kan også gøre jeg får helt våde bukser eller sådan en god plet.. Første gang blev jeg mega bange og blev tjekkek på FG men da hun undersøgte mig kunne hun se der lå udflåede i mig, hvis man kan sige det sådan og det er ganske normalt.. Men tag et bind på og er det vandet vil dit bind blive helt vådt...

Anmeld

13. april 2011

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
victoria2008 skriver:

Kan du ikke nå at ringe til din egen læge?

Jamen så får jeg fat i lægesekretæren men jeg kan da godt prøve og se om jeg ikke kan få lov til at snakke med ham.

Anmeld

13. april 2011

afrobabies

Omsorgsgiver skriver:

Jamen så får jeg fat i lægesekretæren men jeg kan da godt prøve og se om jeg ikke kan få lov til at snakke med ham.

De plejer da at være villige til at stille ind til lægen, hvis man siger hvad det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.