Hvis I mangler en hoppefant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.229 visninger
13 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Dictes mor

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Karo

Jeg så den godt før.

Hvor er den bare fin. Her hjemme har vi en blå hoppehest.

Anmeld

13. april 2011

<3

JA superfin her har vi en grøn dinosaur/drage ting fra Netto. Og selvom Tjalfe nærmer sig 3,5 år med alt for hurtige skridt synes moren, så er den stadig et hit.

Særligt med sværd og ridderkostyme. Måske skal I beholde den lidt endnu?

Anmeld

13. april 2011

Dictes mor

Kirle skriver:

JA superfin her har vi en grøn dinosaur/drage ting fra Netto. Og selvom Tjalfe nærmer sig 3,5 år med alt for hurtige skridt synes moren, så er den stadig et hit.

Særligt med sværd og ridderkostyme. Måske skal I beholde den lidt endnu?

Det er fordi Dicte også har fået en hest, som jeg helst vil beholde og elefanten er købt et sted, hvor de ikke tager den retur

Anmeld

13. april 2011

<3

Dictes mor skriver:

Det er fordi Dicte også har fået en hest, som jeg helst vil beholde og elefanten er købt et sted, hvor de ikke tager den retur

Aahhhh gem den dog til hvis I får en til Men jo strengt og surt at de ikke tager ting retur... !

Anmeld

13. april 2011

Dictes mor

Kirle skriver:

Aahhhh gem den dog til hvis I får en til Men jo strengt og surt at de ikke tager ting retur... !

Præcis, meeeen jeg vil nu gerne have den afsat, så nogle andre kan få glæde af den. Jeg har set på statistikker for chancen for at vi få en nummer to, og der er MEGET lille chance for det, såååå...

Anmeld

13. april 2011

Karo

Dictes mor skriver:

Præcis, meeeen jeg vil nu gerne have den afsat, så nogle andre kan få glæde af den. Jeg har set på statistikker for chancen for at vi få en nummer to, og der er MEGET lille chance for det, såååå...

skulle i få nummer 2 (hvilket jeg tror i gør) så kan de jo sagtens dele. Ida bruger også Marcus og er ret ligeglad med farven

Anmeld

13. april 2011

<3

Nå ja hvis du vil være realistisk og sådan omkring det så ja da

Ej det er altid min undskyldning til min kæreste - nej nej den gemmer vi til hvis nu os så fremdeles

Jamen så af med den og håber det bliver snart så!

Det er jo til en god pris og i god kvali!

- er det da slet ikke sikkert at I får en til ?? Ej nu bliver jeg da helt ked. Hvordan kan det være?

Anmeld

13. april 2011

Dictes mor

Karo skriver:

skulle i få nummer 2 (hvilket jeg tror i gør) så kan de jo sagtens dele. Ida bruger også Marcus og er ret ligeglad med farven

Lige præcis Det er godt at lære at dele. Og ja du har ret selvfølgelig får vi nummer to.

Anmeld

13. april 2011

Dictes mor

Kirle skriver:

Nå ja hvis du vil være realistisk og sådan omkring det så ja da

Ej det er altid min undskyldning til min kæreste - nej nej den gemmer vi til hvis nu os så fremdeles

Jamen så af med den og håber det bliver snart så!

Det er jo til en god pris og i god kvali!

Jeg har også gemt rigtig mange ting til nummer 2, så præcis samme undskyldning bliver brugt herhjemme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.