Hoppefant sælges billigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.126 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Dictes mor

Jeg har en hoppefant stående, som Dicte aldrig har brugt. Den er rød som den på billedet. Nypris 299,- Der står følgende om den på nettet:

Oppustelig hoppeelefant. Træner og styrker barnets koordination og balance. Siddehøjde 26 cm

Jeg sælger den for 150 inkl porto.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

LIZO

hvor er den sød men zoey er nok for stor til den

Anmeld

13. april 2011

Lou87

Hva holder barnet fast i ?
Og hva alder er den ca fra ?

Anmeld

13. april 2011

Dictes mor

Der står, at den er for børn fra 3 år og op, men jeg vil sige, at de sagtens kan bruge den tidligere. De kan holde fast i ørerne, som er store og nemme at holde fast i.

Anmeld

13. april 2011

Miss T

Dictes mor skriver:

Der står, at den er for børn fra 3 år og op, men jeg vil sige, at de sagtens kan bruge den tidligere. De kan holde fast i ørerne, som er store og nemme at holde fast i.

Min pige på lidt over to år springer rundt på den - så det kan de sagtens .

Anmeld

13. april 2011

Dictes mor

Lou87 skriver:

Hva holder barnet fast i ?
Og hva alder er den ca fra ?

Jeg glemte at citere dig: 

Anmeld

13. april 2011

Lou87

Dictes mor skriver:

Jeg glemte at citere dig: 

Okay - tak for svar
Men tror dog lige jeg venter lidt endnu med og anskaffe sådan en så.. Hun er kun 8 mdr.

Anmeld

13. april 2011

Dictes mor

Lou87 skriver:

Okay - tak for svar
Men tror dog lige jeg venter lidt endnu med og anskaffe sådan en så.. Hun er kun 8 mdr.

Ja okay, det kan jeg godt forstå

Anmeld

18. april 2011

merle2010

ej den er sød den vil jeg gerne købe når vi får børnepenge, hvis det er ok??? min datter fylder 1 år næste måned.. tænkte hun ville synes det var sjovt at hoppe lidt rundt på den

Anmeld

19. april 2011

Dictes mor

merle2010 skriver:

ej den er sød den vil jeg gerne købe når vi får børnepenge, hvis det er ok??? min datter fylder 1 år næste måned.. tænkte hun ville synes det var sjovt at hoppe lidt rundt på den

Det lyder godt, det er jo lige om lidt der er børnepenge. Jeg har lige kigget på den, og er der to små hvide streger på numsen, som ikke kan vaskes af, så jeg vil gerne sælge den til dig lidt billigere. 125 inkl. porto. Send mig en pb, når du vil have den, så sender jeg kontonummer og elefant så snart pengene er gået ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.