Billigt guld!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.570 visninger
11 svar
0 synes godt om
13. april 2011

Kvindemin

GULD SPINNING RINGE, XS -  XS  -  S     /3 stk.

Brugt under et halvt år, nypris 699 pr. stk

Sælges samlet for 500 kr. Pr. stk. 200 kr. inkl. porto.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Kvindemin

18. april 2011

hekran

Ved du hvad størrelserne hedder i mm? Bruger selv en 50

Anmeld

18. april 2011

Kvindemin

Marita skriver:

Ved du hvad størrelserne hedder i mm? Bruger selv en 50

Hej. De to i Xs er str. 50

Anmeld

18. april 2011

hekran

Chritinap skriver:

Hej. De to i Xs er str. 50

Men de sælges ikke separat, vel? Hvilke to drejer det sig om? Jeg har tynde fingre og har mere end svært ved at finde ringe. Min vielsesring er en 50 og sidder på høre hånd, så jeg går næsten ud fra, at ringe til venstre skal være endnu mindre 

Anmeld

18. april 2011

Kvindemin

Marita skriver:

Men de sælges ikke separat, vel? Hvilke to drejer det sig om? Jeg har tynde fingre og har mere end svært ved at finde ringe. Min vielsesring er en 50 og sidder på høre hånd, så jeg går næsten ud fra, at ringe til venstre skal være endnu mindre 

Det ved jeg ikke lige ang. venstre hånd? Jeg passer alle ringe lige godt på begge fingre 
Jo, de kan godt sælges seperat - begge i xs eller?
Det er den med to blomster og den med sten.

Anmeld

20. april 2011

hekran

åååårrrgh, jeg er så fristet! Men jeg er bare lidt usikker mht størrelse. Prisen er virkelig god, men det er ikke hver dag jeg går ud og bruger hundreder på ringe (i hvert fald ikke før jeg har fået SU ).

Jeg tror jeg vil vise den til min mand i løbet af dagen. Vi har nemlig 7 års dag i dag.... måske en passende anledning 

Anmeld

20. april 2011

hekran

Chritinap skriver:

Det ved jeg ikke lige ang. venstre hånd? Jeg passer alle ringe lige godt på begge fingre 
Jo, de kan godt sælges seperat - begge i xs eller?
Det er den med to blomster og den med sten.

I orden hvis jeg giver besked senest i aften? Vil lige have gemalen til at kigge på den. Synes den kunne symbolisere mange ting for os lige p.t. 3 børn, 7 års dag og bare ren kærlighed i det hele taget 

Anmeld

20. april 2011

BabyMus

Marita skriver:

Sorry at jeg lige blander mig, men vil bare sige at min ringefinger på venstre hånd også er str. 50 - men på min højre ringefinger er den str. 52 så det passer nok meget godt det du siger. (:

Anmeld

21. april 2011

Kvindemin

Marita skriver:

I orden hvis jeg giver besked senest i aften? Vil lige have gemalen til at kigge på den. Synes den kunne symbolisere mange ting for os lige p.t. 3 børn, 7 års dag og bare ren kærlighed i det hele taget 

Hejsa. Du skriver bare Vh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.