bevilling fra en fond :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Bellinda89

Først og fremmest tillykke med dagen forleden 

- Jeg vidste egentlig slet ikke at der eksisterede sådan nogle fonder , kun jule legat og sådan Men åh hvor det dog varmer mit hjerte at der er hjælp at hente til nødstedte familier.. 

Synes det er utrolig at i "næsten" kan leve for 2000 kr , til 3 mennesker , det ville jeg virkelig ikke kunne få til at hænge sammen på den ene eller anden måde..

Og må lige sige , du er da slet ikke en elendig mor på nogle måde , du er der for dine børn , det er det vigtigste.. At du selv lader være med at spise , så dine børn kan få mættet mavsen , viser da bare hvor omsorgsfuld du er

Håber i en dag får en bedre økomoni , så i bedre kan få tingene til at løbe rundt

Knus Bellinda -  Mor til vidunderlige Celina 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

aya-zia

Anonym skriver:

På en eller anden måde, er det næsten betrygende, at i er i samme situation, for så behøver jeg ikke at føle mig som en elendig mor, når vi får pasta som aftensmad igen igen. 

Giver det mening?

Det er på ingen måde kritik af dig. 

hehe bare rolig ser det slet ik som kritik... ja det er ret betrykkende at man ved man ik er alene

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

CelinasMoarh skriver:

Først og fremmest tillykke med dagen forleden 

- Jeg vidste egentlig slet ikke at der eksisterede sådan nogle fonder , kun jule legat og sådan Men åh hvor det dog varmer mit hjerte at der er hjælp at hente til nødstedte familier.. 

Synes det er utrolig at i "næsten" kan leve for 2000 kr , til 3 mennesker , det ville jeg virkelig ikke kunne få til at hænge sammen på den ene eller anden måde..

Og må lige sige , du er da slet ikke en elendig mor på nogle måde , du er der for dine børn , det er det vigtigste.. At du selv lader være med at spise , så dine børn kan få mættet mavsen , viser da bare hvor omsorgsfuld du er

Håber i en dag får en bedre økomoni , så i bedre kan få tingene til at løbe rundt

Knus Bellinda -  Mor til vidunderlige Celina 

Tusind tak for dine varme ord Synes simpelthen bare det er så pinligt, at leve på denne her måde. Mit ene barn har længe trængt til et par nye sko, men kan heldigvis få det nu. 

Anmeld

14. april 2011

Bellinda89

Anonym skriver:

Tusind tak for dine varme ord Synes simpelthen bare det er så pinligt, at leve på denne her måde. Mit ene barn har længe trængt til et par nye sko, men kan heldigvis få det nu. 

Det var skam så lidt 

Men desværre sidder der mange familier i dagens dk , der lever under fattigdoms grænsen  

Men synes da bestemt ikke du skal være flov over jeres situation , selvfølgelig er det ikke sjovt når budgettet er lavt. Men frem for alt , så er det vigtigste jo kærligheden i familien , og ikke pengene..

Om dine børn ikke får tøj lige så tit , som vennerne måske , gør dig jo ikke til en dårligere mor

Anmeld

15. april 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Mange tak skal du have 

Velbekomme

Anmeld

12. maj 2011

nannanadja

hej

jeg har lige læst dine indlæg her og tænker det er sku bare ikke fair at i ikke har penge til det hele...

jeg har en dreng på snart 2 og en pige på snart 5 og vi mangle ikke noget så hvis du er interserret i deres tøj-sko som de er vokset ud af vil jeg gerne sende det til dig/jer.. ved ikke hvad str dine børn bruger med har tøj til dreng fra baby til str 86--- pige lidt baby... så str 110.. har sommer-vinter tøj så hvis du vil så skriv en privat besked til mig med din adresse så vil jeg gerne sende det til dig.

hilsen nanna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.