bevilling fra en fond :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

uuh, jeg havde jo set det andetsteds... Men stoooort tillykke!!! 

har selv fået bevilget det jeg ønskede fra samme fond - og har allerede brugt en del af pengene... Yippie!

Tillykke til dig også med din bevilling 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

jeg kan også godt følge dig i det med og leve for 2000 om måneden 3 mennesker... det  gør vi også og det er i de måneder hvor der ik lige pludselig er en ekstra regning... hvis vi skal ha medicin er vi på røven...

så INGEN sygdom her tak...

det er meget svært og få det til og hænge sammen... men vi klare den (sådan da)

Ja det er virkelig svært at få det til at slå til, og det kniber helt vildt for mig. Så kommer der en eller anden dum regning og vælter det hele igen. Nu flækkede jeg min tand i går, så nu kommer pengene til at gå til at bygge fortanden op igen 

Anmeld

14. april 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Ja det er virkelig svært at få det til at slå til, og det kniber helt vildt for mig. Så kommer der en eller anden dum regning og vælter det hele igen. Nu flækkede jeg min tand i går, så nu kommer pengene til at gå til at bygge fortanden op igen 

ja det er også det eneste problem jeg har... en uventet regning... eller bare en man lige lykkelig har glemt kommer...

uhh tænder det kan bare TOTAL ødelægge alt...

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

ja det er også det eneste problem jeg har... en uventet regning... eller bare en man lige lykkelig har glemt kommer...

uhh tænder det kan bare TOTAL ødelægge alt...

Jeg sorterer simpelthen regninger efter, hvilke der er vigtist. Sidste måned var det el-regning frem for telefon. Men nu har jeg trods alt råd til at få lavet min tand, fordi jeg fik bevilget de penge, det er jo en kæmpe gave at få, og jeg er virkelig dybt taknemmelig.

Anmeld

14. april 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Jeg sorterer simpelthen regninger efter, hvilke der er vigtist. Sidste måned var det el-regning frem for telefon. Men nu har jeg trods alt råd til at få lavet min tand, fordi jeg fik bevilget de penge, det er jo en kæmpe gave at få, og jeg er virkelig dybt taknemmelig.

det kan jeg godt forstå...

og kender godt det med og vælge hvilken regning der er vigtigst... det er fandme ik altid lige sjovt...

men må sige at så længe ungerne INTET mangler og ik opdager noget så gener det mig endelig ik at det er lide hårdt...

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

det kan jeg godt forstå...

og kender godt det med og vælge hvilken regning der er vigtigst... det er fandme ik altid lige sjovt...

men må sige at så længe ungerne INTET mangler og ik opdager noget så gener det mig endelig ik at det er lide hårdt...

Kan i virkelig godt få de 2000 til at slå til til mad for 1 måned til 3 mennesker?

Jeg må være ærlig og sige, at det kan jeg ikke, så nogle dage spiser jeg stort set intet, for at der er mad til børnene. Ellers spiser vi meget pasta. Jeg synes ellers at jeg handler pænt ind, og aldrig de dyre steder.

Anmeld

14. april 2011

DLM

hvor er det dejligt for dig tillykke med fødselsdagen

Anmeld

14. april 2011

aya-zia

Anonym skriver:

Kan i virkelig godt få de 2000 til at slå til til mad for 1 måned til 3 mennesker?

Jeg må være ærlig og sige, at det kan jeg ikke, så nogle dage spiser jeg stort set intet, for at der er mad til børnene. Ellers spiser vi meget pasta. Jeg synes ellers at jeg handler pænt ind, og aldrig de dyre steder.

nej vi kan ik få det til og slå til... eller jov jeg kan til ungerne men lige som dig spiser jeg helle rik og køber ALDRIG noget til mig selv... is, fredags slik og sådan noget bliver der kun hvis vores over vild gode kammerat komme og forkæler ungerne...

jeg plejer og sige til pigerne at mor er ik sulten lige nu så spis i bare... og ja så tænker de ik lige mere over det... HELDIGVIS

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

DLM skriver:

hvor er det dejligt for dig tillykke med fødselsdagen

Tusind tak skal du have 

Anmeld

14. april 2011

Anonym trådstarter

aya-zia skriver:

nej vi kan ik få det til og slå til... eller jov jeg kan til ungerne men lige som dig spiser jeg helle rik og køber ALDRIG noget til mig selv... is, fredags slik og sådan noget bliver der kun hvis vores over vild gode kammerat komme og forkæler ungerne...

jeg plejer og sige til pigerne at mor er ik sulten lige nu så spis i bare... og ja så tænker de ik lige mere over det... HELDIGVIS

På en eller anden måde, er det næsten betrygende, at i er i samme situation, for så behøver jeg ikke at føle mig som en elendig mor, når vi får pasta som aftensmad igen igen. 

Giver det mening?

Det er på ingen måde kritik af dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.