update Tidlig MD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2011

o1Mutte

Baby-støv skriver:

hehe.. tror heller ikk min kæreste vil være helt tilfreds med at aflevere en...

hvordan går det med jer to? kan se i har sat PB på pause??

Ja nu fik jeg en mulighed for at få min uddannelse færdig og så vil jeg gerne det først Så kan vi også få sparet nogle penge op, til baby og eventuel behandling :/ Det er jo desværre ikke helt billigt... Så vi besluttede simpelthen at lægge planerne på hylden i et par år.. Selvom det er svært

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2011

o1Mutte

Baby-støv skriver:

hehe.. tror heller ikk min kæreste vil være helt tilfreds med at aflevere en...

hvordan går det med jer to? kan se i har sat PB på pause??

Ja nu fik jeg en mulighed for at få min uddannelse færdig og så vil jeg gerne det først Så kan vi også få sparet nogle penge op, til baby og eventuel behandling :/ Det er jo desværre ikke helt billigt... Så vi besluttede simpelthen at lægge planerne på hylden i et par år.. Selvom det er svært

Anmeld

14. april 2011

twinny

o1Mutte skriver:

okay, søde.....  Men det er jo fint, i så kan spare lidt op og sådan nogle ting...

Anmeld

14. april 2011

o1Mutte

Baby-støv skriver:

okay, søde.....  Men det er jo fint, i så kan spare lidt op og sådan nogle ting...

Ja det er alligevel en del penge man skal få skrabet sammen..

Anmeld

14. april 2011

twinny

o1Mutte skriver:

Ja det er alligevel en del penge man skal få skrabet sammen..

jah det er vildt dyrt...

Anmeld

14. april 2011

o1Mutte

Baby-støv skriver:

jah det er vildt dyrt...

Ja rigtig meget endda. Det er sku for svinsk

Anmeld

14. april 2011

twinboys

Weeee tillykke med at du venter drenge...

Weeee kommer helt til at tænke tilbage på min egen graviditet og fødsel af to drenge

Anmeld

14. april 2011

twinny

twinboys skriver:

Weeee tillykke med at du venter drenge...

Weeee kommer helt til at tænke tilbage på min egen graviditet og fødsel af to drenge

hehe... mange tak...

sådan vækker minder...

Anmeld

14. april 2011

ulleby

Baby-støv skriver:

Hej tøser... Så er jeg kommet hjem fra tidlig MD scanning. Det gik fint, dog var den ene meget lidt større end den anden (dog begge ind for normal størrelse). Den lille have kun to kar til navlestrengen og var nok derfor mindre... Hun sagde at det ikk ville ske noget ved dette, da hjerte og alt andet så meget fint ud...

Så er jeg er lettet idag...

Og det bliver to drenge, sagde overlægen..... og vi så to store tapper, der lige blev flashet for os...

god dag til jer alle....

Det lyder til at have været en fin MD - men hvor VILDT den ene af vores har også kun 2 kar i navlestregen Men det ene af de 2 kar har så med tiden vokset sig så stort at det går op med de 3 der bør være - og derfor er hun nu fin i vægt Det var da vildt!!!

Og tillykke med tapperne

Anmeld

14. april 2011

twinny

ulleby skriver:

Det lyder til at have været en fin MD - men hvor VILDT den ene af vores har også kun 2 kar i navlestregen Men det ene af de 2 kar har så med tiden vokset sig så stort at det går op med de 3 der bør være - og derfor er hun nu fin i vægt Det var da vildt!!!

Og tillykke med tapperne

hehe... hvor sjov....  Den ene var en hel cm større til NF, men nu er der kun 1,1 mm til forskel. så det er ikk meget... så det er meget den er vokset. Men har også læst at det er meget normalt for enægget a den ene kun har to kar...

Men gud hvor er de blevet store på 14 dage....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.