Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser... Så er jeg kommet hjem fra tidlig MD scanning. Det gik fint, dog var den ene meget lidt større end den anden (dog begge ind for normal størrelse). Den lille have kun to kar til navlestrengen og var nok derfor mindre... Hun sagde at det ikk ville ske noget ved dette, da hjerte og alt andet så meget fint ud...
Så er jeg er lettet idag...
Og det bliver to drenge, sagde overlægen..... og vi så to store tapper, der lige blev flashet for os...
god dag til jer alle....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
.. Hvor dejligt at høre det går godt med dem der inde... Og Tillykke med overraskelsen at det blir 2 drenge børn
Bshizzle skriver: .. Hvor dejligt at høre det går godt med dem der inde... Og Tillykke med overraskelsen at det blir 2 drenge børn
mange tak søde...
Wee. Altså mine er der også forskel på, sådan er det vel.
Lækkert alt alt fint.
Tillykke med det bliver drenge Hvad siger bedsteforældre og oldeforældre til det er drenge?
Kofoed33 skriver: Wee. Altså mine er der også forskel på, sådan er det vel. Lækkert alt alt fint. Tillykke med det bliver drenge Hvad siger bedsteforældre og oldeforældre til det er drenge?
de er glade for det er drenge...
Tillykke med en veloverstået scanning og tillykke med at i skal have 2 små prinser
Baby-støv skriver: de er glade for det er drenge...
er lidt jaloux, hehe.
Baby-støv skriver: Hej tøser... Så er jeg kommet hjem fra tidlig MD scanning. Det gik fint, dog var den ene meget lidt større end den anden (dog begge ind for normal størrelse). Den lille have kun to kar til navlestrengen og var nok derfor mindre... Hun sagde at det ikk ville ske noget ved dette, da hjerte og alt andet så meget fint ud... Så er jeg er lettet idag... Og det bliver to drenge, sagde overlægen..... og vi så to store tapper, der lige blev flashet for os... god dag til jer alle....
Tillykke med de to lækre drenge
Kofoed33 skriver: er lidt jaloux, hehe.
hvorfor?????
Jemion skriver: Tillykke med en veloverstået scanning og tillykke med at i skal have 2 små prinser
mange tak...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128